Best mensen, ik ben in middels de trotse bezitter van een MS SQL database (yeh!). Er zijn al een aantal pagina's omgezet naar de MS SQL openings string. Nu viel mij op dat als ik "openpaginaSQL.asp" open, dat de parse time ong. 5 sec. is. Ga ik de pagina refreshen dan is de parsetime in een keer 0,0469 sec.
5 seconden vind ik te lang. Helemaal voor een snelle SQL database. Wat zijn de punten waar ik de connectie sneller kan maken?
Dit is mijn code van "openpaginaSQL.asp"
De tabel "tblNaam" bevat maar 100 records...
Wie o wie heeft tips voor mij
-alvast bedankt!
5 seconden vind ik te lang. Helemaal voor een snelle SQL database. Wat zijn de punten waar ik de connectie sneller kan maken?
Dit is mijn code van "openpaginaSQL.asp"
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| Connection = "Provider=sqloledb;" & _ "Data Source=xx.xx.xx.xx;" & _ "Initial Catalog=xxxxxxx;" & _ "User Id=xxxxxxxxx;" & _ "Password=xxxxxxxxxx" Set Database = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") SQL = "SELECT TOP 2 tblNaam.date AS naam_datum," & _ " tblNaam.activatie AS updatess, tblNaam.text AS naam_text " & _ "FROM tblNaam ORDER by tblNaam.ID DESC;" Database.CursorType = 1 Database.LockType = 3 Database.Open SQL, Connection if Database("updatess") > now() then Database.movenext() else database.movefirst() end if response.write(database("naam_text")) database.Close() |
De tabel "tblNaam" bevat maar 100 records...
Wie o wie heeft tips voor mij
-alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 12:18 ]