Optical muis werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 11:03
Ik heb een Logitech Optical Wireless Mouseman gekocht, en na aansluiting, doet de muis heel raar: als je hem snel beweegt reageert hij niet, hij werkt gewoon niet naar behoren.
Ik heb een muismatje eronder gelegd: dan werkt hij perfect, het ligt dus waarschijnlijk aan mijn ondergrond.

Ik heb een wit bureau, glad, is dit een probleem? Op mijn bureau ligt ook een plaat, een blauw plastic ding van office center, maar daar doet hij het ook niet op. Op mijn been of op mijn arm werkt hij wel :S. Ik heb hem omgeruild maar die deed het ook niet.

Ik mag hem ruilen voor een andere muis, zal ik dan de Logitsch Optical Wireless nemen (dus niet de Mouseman)? Of heeft deze dezelfde sensor en zal die ook niet op mijn bureau werken?

Verwijderd

Als je met een matje geen problemen hebt, zou ik het zo gewoon laten. Ik heb ook een optical muis en gebruik gewoon een muismatje.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wit en glad kan een probleem zijn. Oplossing: Teken een patroontje op je buro, of leg een vel (wit) papier onder je muis.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

glimmende dingen zijn problemen met optical. gewoon een papiertje ofzo kan ook helpen

Verwijderd

Dan kun je er wel van uitgaan dat het door de ondergrond komt..

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 12:33 . Reden: Fout gelezen ]

• Ad Hox
Ja maar ik heb het niet zo op muismatjes :P Naja, dan ga ik dat wel even doen, ik dacht misschien is het een bekend probleem ofzo dat software-matisch word veroorzaakt. Niet dus.

Vriendelijk bedankt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb zo'n houtpatroon op mijn bureau .. nou dan scheit zo'n muis ook alle kanten op wil je ook niet hebben

(verder heb ik er op muismatjes geen last van gehad, ik wil ook eigenlijk geen krasjes op men bureau)

Iperf

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Precies, ik heb ook een houten bureau, en dat gaat ook alle kanten op met optical :r
Normaal gebruik ik geen muismat, maar ik heb mn draadmuis gesloopt met het modden :(

Wat wel vrij goed werkt is een A4tje op je bureau plakken, maar dat word na verloop van tijd oud en vies.
Met muismatten is mijn beste ervaring een kunststof blauwe (ruwe) muismat.
Icemats enzo geloof ik niet in.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 15:01

HellFish

Hang The DJ

IK heb dezelfde muis en moet ook een matje gebruiken.
Mijn moeder heeft een M$ intelli optical, en die werkt wel gewoon op mijn bureau (zwart hout).

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
het soort ondergrond is het belangrijkste met een optical.
Ik heb ook een houtenbureau en dat zuigt dus gewoon super hard.
Wat ik wel vreemd vind is dat m'n Everglide Optical Mousemat met super veel spikkeltjes wel goed werkt en m'n bureau met houtnerven niet?

Volgens mij komt het ook dat m\n bureau een beetje glinstert

[ Voor 14% gewijzigd door Rody op 22-06-2003 10:17 ]

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

Euhhh Ik weet niet wat het is met jullie met bureaus met houtpatroon maar hier werkt het gewoon perfect met mijn cheapo €10 muisje (zie Topic).
Ik gebruik ook wel een versleten everglide maar dat omdat ik het gewoon leuk vind staan.

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Ik heb een beuken-achtig-kleurtje-houten buro. En een optische muis van IBM. geen problemen mee.

Welleens op mijn salontafel aan de laptop. Driver deïnstalleren / stekkers bekijken. Nie werken. Zie ik dat lichtje op me been schijnen... huh?.... whoops........ Glazen tafel..

Ben gewoon nie slimmer denk :8

• MaiorDomus
  • Laatst online: 26-07 13:33
Ik werk ook gewoon op een houten bureau met mijn logitech dual optical en ik heb nergens last van... :?

werkt zelfs heel fijn :)

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025

Mx-KAEY

Mx-KÆY

jama das DOptical :) dies vet....

optische muizen hebben nou soms gewoon af en toe last van...

ik heb een normale optical muis en die heeft nergens last van (ook niet van men glimmende witte houte bureau :) )

-- Mx-Generætion --

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

heb hier ook een houten bureau, compleet met houtnerven en een glinterende lak: Nergens last van :) Het is wel lak die normaal op een trap zit, slijtvaster, maar nergens geen problemen mee..
Heb een oude logitech mouseman wheel.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Ad Hox
Ik koop wel gewoon een muismatje :) Ik vind het zowieso wel mooi, pic:

http://www.acesonline.nl/img/56563.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Ad Hox op 22-06-2003 14:53 ]

Verwijderd

RammY schreef op 22 June 2003 @ 11:23:
Euhhh Ik weet niet wat het is met jullie met bureaus met houtpatroon maar hier werkt het gewoon perfect met mijn cheapo €10 muisje (zie Topic).
Ik gebruik ook wel een versleten everglide maar dat omdat ik het gewoon leuk vind staan.
hier ook een el cheapo (aka sweex) optical muisje van 8 euro en die doet het op hout, glas, noem maar op.
Pagina: 1