Toon posts:

Power Man FSP, wat is dit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een "Aopen HQ45A-P blue ATX 300w" kast. Nu kom ik er (veel te laat) achter dat de voeding die in deze kast zit een Power Man FSP 300-60BTV is.

Is dit misschien een merk van Aopen of is dit een goedkope kloon die de verkoper mij aangesmeerd heeft ??

Ik heb al lopen zoeken en gevonden dat Aopen bijvoorbeeld hetzelfde model voeding heeft. Op "power man" kon ik helaas niets vinden op GoT.

Verwijderd

Staat op de site van Aopen niet erbij of zij een Power Man leveren in de door jou gekochtte kast?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21

Chop2000

Vroem

powerman zijn opzich goeie voedingen, ik heb der een aantal gehad en werkte perfect (ik heb der een tb1400+2 hdd's + dvd//cdfikker, baybus , ccfl's aangehad, dat was een 235watt uitvoering)

niks

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-08 11:54

Shuriken

Life is all about priorities

Dit is eigenlijk een Fortron Source Voeding. Die worden onderverschillende merknamen verkocht. Waaronder Aopen en Powerman.

De voedingen zijn kwalitatief best wel goed. En er zit een flinke marge in qua over capaciteit. Een stuk beter dan bv. die Qtec rommel.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik kon er vrij weinig over vinden. Hoewel hij misschien niet verkocht die te worden bij een Aopen HQ45A valt het dus nog wel mee; ik voelde mij al bijna flink vern**kt door de compuwinkel waar ik het systeem gehaald had.

Maar één ding snap ik toch nog niet. Er staan een paar keurmerken op de zijkant maar geen CE. Ik dacht toch echt dat zo goed als elk product, wil het verkocht mogen worden in de EU dit merkje moet hebben ???!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 11:02 ]

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
PowerMan is het voedingen merk van InWin en die voedingen zijn kwalitatief echt goed. De Aopen voedingen vertonen er ook behoorlijke gelijkenis mee ;) -> dezelfde fabrikant.
Je bent in ieder geval zeker niet genaaid. Liever een mooie PowerMan dan dat brakke Qtec spul.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 11:59:
Op "power man" kon ik helaas niets vinden op GoT.
Zelf naar ff powerman ingetikt omdat ik dat niet kan geloven en wat denk je:

Er zijn ongeveer 137 resultaten, verdeeld over 3 pagina's.
Er is gezocht op: powerman

[ Voor 4% gewijzigd door bobsnl op 22-06-2003 01:19 ]

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Pagina: 1