ik krijg binnen kort dit fujitsu systeem, maar op de site van Fujitsu staat nergens welk moederbord er nu daadwerkelijk in zit. Heeft iemand maybe zo'n bak of weet je welke mainboard er in zit??
MSI Oem bordje is dat denk ik. Maar handigste is even te wachten en straks sandra te draaien ofzo en dan even te kijken
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Sterker nog, de Scaleo 600 kan met intel of amd processor geleverd worden volgens de site. welk moederbord en met welke chipset kunnen wij dus zo 123 ook niet zeggen.
Is het belangrijk om dat nu al te weten?? Als je hem toch al besteld hebt maken de precieze specs niet meer uit lijkt mij...
Is het belangrijk om dat nu al te weten?? Als je hem toch al besteld hebt maken de precieze specs niet meer uit lijkt mij...
Er kunnen verschillende mobo's in de scaleo's gebruikt worden. Fujitsu hanteerd nl. een multi-vendor policy. Maar geloof dat het of een MSI of Gigabyte of Fujitsu gebruikt wordt. Dus gewoon afwachten...helaas.
Doe zelf mee aan pcprive i.c.m. FSC. Dit staat op hun pcprive intranetsite over o.a. scaleo 600:
Welk merk moederbord wordt er gebruikt?
FSC hanteert een multivendor policy, hierdoor is vooraf niet aan te geven welk merk moederbord in de pc's zal komen, in principe worden er voor Hyperthreading pc's moederborden van Fujitsu Siemens zelf gebruikt, type D1625. Andere merken die wij leveren zijn MSI en Gigabyte.
Welk merk moederbord wordt er gebruikt?
FSC hanteert een multivendor policy, hierdoor is vooraf niet aan te geven welk merk moederbord in de pc's zal komen, in principe worden er voor Hyperthreading pc's moederborden van Fujitsu Siemens zelf gebruikt, type D1625. Andere merken die wij leveren zijn MSI en Gigabyte.
Pagina: 1