Ik heb hier 10 pc'tjes staan met een reborn kaart in. Dat betekend dat iedere keer de harddisk terug naar een beginpunt gaat. Ben beheerder van die computers, dus het sneaky installeren van de koe is het probleem niet 
Op alle pc's draait een distributed.net client, OGR.
Wat wel het probleem is zijn de buffers. Omdat er windows ME (niet mijn keuze!) op de computers staat worden ze regelmatig reboot en de buffers waar hij mee bezig was zijn weg. Hij haalt dan weet nieuwe buffers op van de proxy. Dit heeft een tijdje gewerkt, maar 90% van de opgehaalde stubs komen niet terug omdat ze te vaak gereset worden.
Poging 2: De computer van de kassa heeft een share openstaan waar de buffers en de checkpoint-file op staan. Dat werkt redelijk, maar ik krijg af en toe deze melding:
Best irritant, zeker omdat ik dan een paar uur een P4 mis..
Wat ik al bedacht had: Met een loopje kijken of de koe draait en als die niet draait opnieuw opstarten. Het liefste zo verborgen mogenlijk, de meeste mensen die hier komen snappen niet veel van computers
Bestaat er een programma'tje dat dat doet of moet ik zelf iets programmeren?
Mijn programmeer kennis gaat neit verder dan bash en php, daar kom je niet ver mee op Windows
Op alle pc's draait een distributed.net client, OGR.
Wat wel het probleem is zijn de buffers. Omdat er windows ME (niet mijn keuze!) op de computers staat worden ze regelmatig reboot en de buffers waar hij mee bezig was zijn weg. Hij haalt dan weet nieuwe buffers op van de proxy. Dit heeft een tijdje gewerkt, maar 90% van de opgehaalde stubs komen niet terug omdat ze te vaak gereset worden.
Poging 2: De computer van de kassa heeft een share openstaan waar de buffers en de checkpoint-file op staan. Dat werkt redelijk, maar ik krijg af en toe deze melding:
Ik durf niet te zeggen of de kassa PC dan al aanstaat of niet.[Jun 21 06:59:59 UTC] Unable to load any work. Quitting...
[Jun 21 06:59:59 UTC] *Break* Shutting down...
[Jun 21 06:59:59 UTC] Shutdown complete.
Best irritant, zeker omdat ik dan een paar uur een P4 mis..
Wat ik al bedacht had: Met een loopje kijken of de koe draait en als die niet draait opnieuw opstarten. Het liefste zo verborgen mogenlijk, de meeste mensen die hier komen snappen niet veel van computers
Bestaat er een programma'tje dat dat doet of moet ik zelf iets programmeren?
Mijn programmeer kennis gaat neit verder dan bash en php, daar kom je niet ver mee op Windows
Resistance is futile (If < 1 Ohm)