Discussie in ATi Catalyst-draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
meuktracker: ATi Catalyst 3.5 beta build 6.14.10.6351

In die meukpost heb ik onderaan een kleine discussie over dat T.net wel legaal bezig is door het posten van de Catalyst betadrivers. Deze is vrijwel niet gemodereerd, en of het een relevante discussie is een tweede :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik heb wat -1 overbodigjes langsgebracht met de bedoeling de hele discussie over legaal op 0 te krijgen. ik had ook nagedacht over de tag offtopic, maar het gaat wel over de driver in kwestie.
Wat ik zelf daarvoor in de plaats wil zien komen, is een linkje te zetten naar TFF om daar deze discussie maar aan te gaan. met een kleine begeleidende textje. deze kan zelf ook op de 0 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Door gemodderd.
offtopic:
Een kleine opmerking: Wanneer jij voortstelt om de discussie voort te zetten op TFF, zou het dan niet handig zijn om, een topic, aangaande de dicussie, daar dan te openen?

edit:

Te langzaam met typen.

[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 21-06-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

been there . . . ©

[edit]
Teckna schreef op 21 June 2003 @ 11:16:
ik heb wat -1 overbodigjes langsgebracht met de bedoeling de hele discussie over legaal op 0 te krijgen.
Hmmmz, * botoo heeft hetzelfde gedaan om e.e.a. op 1-gemodereerd te krijgen. De discussie is imo best wel waard om gelezen te worden.

[ Voor 91% gewijzigd door botoo op 21-06-2003 11:26 . Reden: t y p t n o g l a n g z a m e r . . . ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Longbeard schreef op 21 June 2003 @ 11:22:
Door gemodderd.
offtopic:
Een kleine opmerking: Wanneer jij voortstelt om de discussie voort te zetten op TFF, zou het dan niet handig zijn om, een topic, aangaande de dicussie, daar dan te openen?
ik ben van mening dat dit gewoon moet kunnen mits het geleverde stukje software freeware zal zijn, dit ook nog eens conform de faq. daardoor heb ik niet bepaalt de behoefte om een draadje te openen met daarin de tekst "ik ben het eens met de faq laat maar staan" dat is -3 overbodig

hmmm, als jullie het eensch zijn met mijn 0 - overbodigjes: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=793874 pm voer :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Teckna op 21-06-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Longbeard schreef op 21 June 2003 @ 11:22:
offtopic:
De user vraagt toch waarom wij die plaatsen en ik leg het uit. Als hij daarna nog doorgaat met de discussie dan verwijs ik hem door naar TFF om daar de discussie voort te zetten. Het is dan niet aan mij om dan een topic te starten; de user wilt weten hoe en wat, niet ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Teckna schreef op 21 June 2003 @ 11:24:
hmmm, als jullie het eensch zijn met mijn 0 - overbodigjes: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=793874 pm voer :Y)
Als er meerdere mensen het eens zijn met een nul-waardering, kan ik wel de discussie wel op nul vastzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik vind het op zich best een leuke discussie, ik ben zelf nl. helemaal niet op de hoogte van hoe dergelijke dingen geregeld worden. De discussie in het draadje mag IMO best op 0 ipv +1. Het gaat de driver wel aan, maar als mensen op de link van betreffende meukpost klikken komen ze er om een beta-driver te testen, niet om te weten of ze hem wel mogen verkrijgen via t.net. Als je dat wilt weten moet je maar ff in TFF komen kijken zou ik zeggen :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Houden we er rekening mee dat een 0 in feite een negatieve beoordeling is?

Imo hoeft de discussie beslist niet negatief beoordeeld te worden, weliswaar niet 100% ontopic, maar beslist wel in verband met het onderwerp en zeker interessant genoeg om leesbaar te houden voor de standaard +1 bezoeker.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
botoo schreef op 21 juni 2003 @ 17:35:
Houden we er rekening mee dat een 0 in feite een negatieve beoordeling is?

Imo hoeft de discussie beslist niet negatief beoordeeld te worden, weliswaar niet 100% ontopic, maar beslist wel in verband met het onderwerp en zeker interessant genoeg om leesbaar te houden voor de standaard +1 bezoeker.
ik blijf erbij dat deze discussie in dat thread niet op de juiste plaats is. deze discussie hoort thuis in frontpage feedback, daar heb je ook gelijk meer kans dat er daadwerkelijk iemand op reageert die ook dingen kan aanpassen mocht dat noodzakelijk blijken te zijn.

Ook is de discussie al eens vaker gevoerd van daaruit is er zelfs een stukje Policy bijgekomen: Policy met betrekking tot non-public Beta's

overigens meende ik dat er niet veel verschil tussen 0 en 1 zat kwa karma?

[ Voor 7% gewijzigd door Teckna op 21-06-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Teckna schreef op 21 June 2003 @ 18:09:
ik blijf erbij . . .
<knip>
. . . overigens meende ik dat er niet veel verschil tussen 0 en 1 zat kwa karma?
* botoo ook eigenwijs, en blijft er ook bij :+
De discussie en de crew-policy op de FP is voor de die-hard FP/GoT'er waarschijnlijk wel bekend, maar voor een FP-only bezoeker niet, daarom is het imo een discussie die zichtbaar mag blijven voor de (meest) bezoekers die hun prefs op 1 hebben staan. Slechts vanwege die zichtbaarheid voor de grote meute zie _ik_ de discussie graag boven de 0.
Ook houd ik in het achterhoofd dat er bij twijfel beter naar boven, dan naar beneden gemodereerd kan worden.
Zolang Microsoft (of een ander softwarebedrijf) geen officiële release heeft gedaan van het bewuste programma, en het dus een gelekte versie betreft, willen wij niet dat deze via GoT gedownload kan worden, zelfs als het een (toekomstig) freeware-programma betreft, als MSN, DirectX of Windows Media Player. Zolang hij nog niet vrij is gegeven wordt het beschouwd als een warez-aanbod en zullen er ook dezelfde maatregelen getroffen indien je toch een link post.

Bovenstaand is een verschil met de Frontpage, waar er een stuk meer controle over de content is. Op de frontpage kan een compleet nieuwsbericht in een keer worden verwijderd . . .
Oftewel, er zijn twee verschillende benaderingen van hetzelfde probleem, en ook FP-only bezoekers mogen hiervan op de hoogte gesteld worden.

Nogmaals, het gaat mij alleen om de zichtbaarheid voor de grote meute, niet om de hoogte van de moderatie (en/of karma) an sich.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1