* botoo ook eigenwijs, en blijft er ook bij

De discussie en de crew-policy op de FP is voor de die-hard FP/GoT'er waarschijnlijk wel bekend, maar voor een FP-only bezoeker niet, daarom is het imo een discussie die zichtbaar mag blijven voor de (meest) bezoekers die hun prefs op 1 hebben staan. Slechts vanwege die zichtbaarheid voor de grote meute zie _ik_ de discussie graag boven de 0.
Ook houd ik in het achterhoofd dat er bij twijfel beter naar boven, dan naar beneden gemodereerd kan worden.
Zolang Microsoft (of een ander softwarebedrijf) geen officiële release heeft gedaan van het bewuste programma, en het dus een gelekte versie betreft, willen wij niet dat deze via GoT gedownload kan worden, zelfs als het een (toekomstig) freeware-programma betreft, als MSN, DirectX of Windows Media Player. Zolang hij nog niet vrij is gegeven wordt het beschouwd als een warez-aanbod en zullen er ook dezelfde maatregelen getroffen indien je toch een link post.
Bovenstaand is een verschil met de Frontpage, waar er een stuk meer controle over de content is. Op de frontpage kan een compleet nieuwsbericht in een keer worden verwijderd . . .
Oftewel, er zijn twee verschillende benaderingen van hetzelfde probleem, en ook FP-only bezoekers mogen hiervan op de hoogte gesteld worden.
Nogmaals, het gaat mij alleen om de zichtbaarheid voor de grote meute, niet om de hoogte van de moderatie (en/of karma) an sich.