Winfast PVR vergeet audio settings

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik neem A-team (jaja) van tv op. En ik heb sinds kort een nieuwe tv-kaart, een Leadtek Winfast tv 2000 xp deluxe. Het is een mooi kaartje, maar bij de software, winfast pvr, gaat er iets mis.
Als ik een profiel aanmaak voor DivX, met de juiste instellingen en geluid, dan vergeet hij de instellingen voor het geluid als ik het programma opnieuw opstart. En zonder geluid opnemen is niet best. Weet iemand wat het probleem is, of waar ik het misschien handmatig kan invoeren in het register ofzo?

windows xp
nieuwste versie van Winfast PVR van de website

[ Voor 6% gewijzigd door MightyMauz op 22-06-2003 10:07 . Reden: info toegevoegd ]

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• MightyMauz
Niemand die mij verder kan helpen?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Lord_Asswipe schreef op 21 June 2003 @ 09:00:
Ik neem A-team (jaja) van tv op. En ik heb sinds kort een nieuwe tv-kaart, een Leadtek Winfast tv 2000 xp deluxe. Het is een mooi kaartje, maar bij de software, winfast pvr, gaat er iets mis.
Als ik een profiel aanmaak voor DivX, met de juiste instellingen en geluid, dan vergeet hij de instellingen voor het geluid als ik het programma opnieuw opstart. En zonder geluid opnemen is niet best. Weet iemand wat het probleem is, of waar ik het misschien handmatig kan invoeren in het register ofzo?

windows xp
nieuwste versie van Winfast PVR van de website
Een beetje offtopic, maar ik heb dezelfde kaart en het lukt me maar niet om DivX te capturen.
Ik heb namelijk geen idee welke instellingen ik moet gebruiken, dus zou je misschien jouw instellingen kunnen posten?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik heb zelf dacht ik ook de nieuwste versie van PVR, maar heb nergens last van...
Ik neem zelf op onder een eigen gemaakt XviD profiel, met als audiocodec: MPEG layer 3 (mp3 dus gewoon)...
Hierbij heb ik nergens last van...je zou het dus eens met andere audiocodecs kunnen proberen ofzo, misschien dat het daaraan ligt...
En je kan zowiezo proberen een aantal profielen aan te maken om te kijken wat wel en niet werkt :) ...

En Jur, wat van mijn Instellingen:

XviD:
Video Codec: XviD MPEG-4 Codec, capture resolution 640x480, maximale bitrate
Audio Codec: MPEG Layer-3

DivX
Video Codec: DivX 5.0.1 Codec, capture resolution 640x480, maximale bitrate
Audio Codec: MPEG Layer-3

Je moet de XviD codec nog wel apart installeren, is wel te vinden via google :) ...

• MightyMauz
Met mp3 vergeet hij ook mijn instellingen...