Ik heb voorheen altijd allerlei spraylogo's gebruikt en daar nooit problemen mee gehad. Onlangs HL en CS opnieuw geinstalleerd en geupdate, en nu krijg ik mijn oude spraylogo, alsmede ook nieuwe niet meer aan de praat.
Ik gebruik HLC.exe, de bitmaps voldoen aan alle eisen, ik heb zelfs nog even gezocht naar een "handleidign" die ik zelf ooit gepost heb op tweakers Counterstrike painten online maar het wil echt niet lukken. Ik snap er niks meer van.
Wie weet wat ik fout doe
Ik gebruik HLC.exe, de bitmaps voldoen aan alle eisen, ik heb zelfs nog even gezocht naar een "handleidign" die ik zelf ooit gepost heb op tweakers Counterstrike painten online maar het wil echt niet lukken. Ik snap er niks meer van.
Alles werkt, tot aan het punt dat ik wil sprayen: geen ander logo. Wel zet ie op de C:\schijf in een directory wat files neer, decal etc, maar dat moet ie niet doen, want ik geef aan "Make a Color logo for mod: CS", niet "save to C:\"mezelf
Je moet een bitmap maken, en die moet aan de volgende eisen voldoen:
- breedte x lengte in pixels moet kleiner zijn dan 12228
voorbeeld: 96 x 112 pixels = 10752 pixels.
- breedte en lengte in pixels moeten beide een veelvoud van 16 zijn
- minimaal 1 pixel moet Rood-000 Groen-000 Blauw-255 zijn.
Daarnaast wordt deze kleur blauw doorzichtig, wat je natuurlijk voor bepaalde plaatjes kunt gebruiken.
..
Verder moet je een aantal handelingen verrichten in HLC:
Laad bmp
Locate Halflife (.exe)
Make a Color logo for mod: CounterStrike
Make Wad.
Als ie het goed gedaan heeft zie je een Time: rechtsonder staan in milliseconde.
Als ie dan nog geen sprays weergeeft moet je het denk ik meer in de instellingen van CS zoeken.
Wie weet wat ik fout doe