Ik wil misschien een nForce2 systeem kopen, maar ik denk dat ik beter kan wachten op de Athlon 64. Hoeveel gaat de Athlon 64 ongeveer kosten en komt de nVidia SoundStorm APU ook in de nieuwe nForce mainboards?
Vraagjes over dit, vraagjes over dat en voor je het weet ligt GoT op ze gat 
Het grote AMD Hammer topic
Het grote AMD Hammer topic
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ja, vraag ik mijn eigen ook wel eens af....
vraagjes dit, vraagjes dat... Dit is toch een forum over PC problemen, en volgens mij is PC's vrij breed..
Maar om antwoord op je vraag te geven, volgens mij voor thuis gebruik is zo'n 64 niet de moeite waard. (prijs kwaliteit verhouding gezien.)
Het ligt er maar net aan wat je er mee wilt gaan doen.
vraagjes dit, vraagjes dat... Dit is toch een forum over PC problemen, en volgens mij is PC's vrij breed..
Maar om antwoord op je vraag te geven, volgens mij voor thuis gebruik is zo'n 64 niet de moeite waard. (prijs kwaliteit verhouding gezien.)
[ Voor 79% gewijzigd door QSYS op 21-06-2003 01:51 ]
Ik doelde meer op jouw post gedrag, vraagjes over...Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 01:46:
Leuk, 700 berichten checken. Waarom moeten mensen hier altijd zo elitair doen.
in dat topic staat heel veel nuttige info hoor
nieuws: nVidia Crush K8S verwacht in juli
Dit zijn geen probleempjes, maar vraagjesonkruid71 schreef op 21 June 2003 @ 01:48:
ja, vraag ik mijn eigen ook wel eens af....
Wat ik heb kunnen vinden is dat er over de moederborden nog weinig bekend is. ik kon alleen een Asus vinden met een Nforce 3 en een realtek ALC650 on board.
Asus S8KN
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20030519042810.html
nog wat andere plankjes met AMD chipset
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20030424175652.html
[ Voor 78% gewijzigd door KaMiKaZe op 21-06-2003 02:05 ]
natuurlijk zou je de search en google eens kunnen gebruiken. Daarnaast zou je de Faq en vooral de nettiquette eens kunnen lezen (en toepassen)
maar om toch ook inhoudelijk op je post te reageren:
De Athlon64 wordt in september gereleased. Waarschijnlijk is hij dan in oktober/november pas goed verkrijgbaar. Hij zal dan even snel zijn als de snelste pentium4 en dus ook de snelste AMD processor zijn. Zie ook linkje . De prijs zal dus zijn (prijs huidige snelste AMD processor + wat extra omdat hij helemaal nieuw is) = ongeveer 500 euro.
Daarnaast zal het moederbord ook wel vrij veel gaan kosten om dezelfde reden namelijk dat ze nieuw zijn, maar ook omdat budgetversies altijd wat later worden uitgebracht dan de dure 'luxe' versies. Wat soundstorm betreft kan ik niets vinden in de reviews van de nForce3 chipset. Ik kan mij echter niet voorstellen dat nVidia geen goed geluid zal inbakken, al zal het dan misschien niet meer onder de merknaam 'soundstorm' gaan...
Kortom, heb je zin om tot september/oktober/november te wachten en dan veel geld uit te geven, ga dan voor de Athlon64. Anders zou ik gewoon nu een goede Athlon XP kopen voor weinig geld. Deze processor heeft zich indertussen ook al wel bewezen
maar om toch ook inhoudelijk op je post te reageren:
De Athlon64 wordt in september gereleased. Waarschijnlijk is hij dan in oktober/november pas goed verkrijgbaar. Hij zal dan even snel zijn als de snelste pentium4 en dus ook de snelste AMD processor zijn. Zie ook linkje . De prijs zal dus zijn (prijs huidige snelste AMD processor + wat extra omdat hij helemaal nieuw is) = ongeveer 500 euro.
Daarnaast zal het moederbord ook wel vrij veel gaan kosten om dezelfde reden namelijk dat ze nieuw zijn, maar ook omdat budgetversies altijd wat later worden uitgebracht dan de dure 'luxe' versies. Wat soundstorm betreft kan ik niets vinden in de reviews van de nForce3 chipset. Ik kan mij echter niet voorstellen dat nVidia geen goed geluid zal inbakken, al zal het dan misschien niet meer onder de merknaam 'soundstorm' gaan...
Kortom, heb je zin om tot september/oktober/november te wachten en dan veel geld uit te geven, ga dan voor de Athlon64. Anders zou ik gewoon nu een goede Athlon XP kopen voor weinig geld. Deze processor heeft zich indertussen ook al wel bewezen
Verwijderd
Om je laatste vraag (over Soundstorm) in elk geval te beantwoorden: volgens dit artikel wel:
http://www.theinquirer.net/?article=9934
http://www.theinquirer.net/?article=9934
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 02:06 ]
idd makje, Ik denk dat Athlon XP nog wel een tijdje een stuk beter zal liggen qua prijs/prestatie dan de Athlon 64. Zal zeker nog 1 jaar duren voordat het echt mainstream gaat worden.
Hmm de Athlon XP 3000+ zal ook wel in prijs gaan dalen als de Athlon 64 uitkomt
"natuurlijk zou je de search en google eens kunnen gebruiken."
Alsof ik daar niet was opgekomen. Ik kon er niks over vinden op google en de search mode op dit forum.
Alsof ik daar niet was opgekomen. Ik kon er niks over vinden op google en de search mode op dit forum.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 02:11 ]
denk je?Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 02:09:
Goed zoeken!Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 02:09:
Voor de nForce 3 (non Pro; die namelijk voor de Opteron) (voor Athlon 64) komt er een dus een MCP3-T dus nVidia APU met DolbyD en alle andere mooie shit.
De COU zal bij release naar verluid rond de 600 Euro gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Stinger666 op 21-06-2003 05:58 ]
Verwijderd
we zijn geen helpdesk, gedraag je dus ook niet zoVerwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 01:46:
Leuk, 700 berichten checken. Waarom moeten mensen hier altijd zo elitair doen.
Weten we niet, weten we niet en weten we niet. Niemand weet dit. Wacht gewoon af totdat hier meer over bekend is. Wanneer dat is kom je snel genoeg achter als je regelmatig de T.net frontpage checked of andere nieuwssite's. Verder gaat deze topic ook nergens over dan deze kristallenbol-vraag.Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 01:40:
Ik wil misschien een nForce2 systeem kopen, maar ik denk dat ik beter kan wachten op de Athlon 64. Hoeveel gaat de Athlon 64 ongeveer kosten en komt de nVidia SoundStorm APU ook in de nieuwe nForce mainboards?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()