Toon posts:

fout melding een script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt me wel vaker dat ik een script uitprobeer en de volgend foutmelding krijg;
Bv. "gametools" of "layerinterface_v0.3"

--runtime error: error opening bitmap: E:\3dsmax4\images\polyskintitle.bmp
--runtime error: error opening bitmap: E:\3dsmax4\scripts\rezn8LM_V3_controls_m.bmp

Jammer, want ik wil ze graag gebruiken.
Op een ander computer op mijn werk werkt het zonder probleem.
Controleer ik het pad dan staat de bitmap er wel degelijk..
Weten jullie een oplossing?
Alvast dankjewel

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waar heb je het over?

Welke scripttaal, en in welk programma werk je?

Als het op je werk wel werkt, heb je daar dan een andere versie van het programma/besturingsysteem? Staat de afbeelding misschien op een andere partitie? Probeer de afbeelding eens te openen en vervolgens in MS paint opnieuw op te slaan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor je reactie Johnny, ik gebruik het programma 3dstudio max 4 en de script taal is specifiek voor Max geschreven. (naam ?) Beide computers zijn vrijwel identiek. Thuis staat max op de E schijf, op mijn werk op de D schijf. Verder werkt alles naar behoren, heb gezocht naar configuratie paden maar alles klopt. Ik zie nu wel dat *.bmp geopend wordt door "windows picture viewer" hoewel in de properties AcdSee is gekoppeld aan het BMP formaat. Misschien heeft dat er iets mee te doen? Weet je iets dan hoor ik het graag!

Verwijderd

ik denk dat je vraag beter past bij Software Algemeen