Ik ben reeds een tijdje op GoT en heb natuurlijk wel al eens wat foute dingen gedaan en gezegt. Denk dat dit ook wel menselijk is. Nu heb ik in februari een pushmessage gekregen die nog steeds in mijn profiel staat. Verder staat er vast nog wel meer over mij in het grote boek van de sint
Nu vraag ik me af hoelng deze messages blijven staan en in hoeverre rekening word gehouden met het tijdstip waarop dit allemaal gebeurt is...
Heb dit namelijk meegemaakt met mijn provider:
in 2001 een crosspost gedaan in een nieuwsgroep
: abuse #1
eind 2002 ben IK geddossed waardoor een router platging bij mijn provider, ben 3 dagen afgesloten terwijl dit helemaal mijn fout niet was: abuse #2
Enkele maanden geleden een paar ip-ranges gescand (ok, bewust): abuse #3
toen vertelden ze mij doodleuk dat dit de laatste waarschuwing was
Is het niet mogelijk om bv. push-messages na enkele maanden (althans zichtbaar voor de users) te verwijderen? Ik zou er een beter gevoel bij hebben alleszins....
Nu vraag ik me af hoelng deze messages blijven staan en in hoeverre rekening word gehouden met het tijdstip waarop dit allemaal gebeurt is...
Heb dit namelijk meegemaakt met mijn provider:
in 2001 een crosspost gedaan in een nieuwsgroep

eind 2002 ben IK geddossed waardoor een router platging bij mijn provider, ben 3 dagen afgesloten terwijl dit helemaal mijn fout niet was: abuse #2
Enkele maanden geleden een paar ip-ranges gescand (ok, bewust): abuse #3
toen vertelden ze mij doodleuk dat dit de laatste waarschuwing was

Is het niet mogelijk om bv. push-messages na enkele maanden (althans zichtbaar voor de users) te verwijderen? Ik zou er een beter gevoel bij hebben alleszins....