Toon posts:

Drivers lijken goed, maar niet te selecteren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de computer van een vriend die ik op afstand probeer te helpen (VNC).

Windows 98
Onboard sound waarschijnlijk AC97

De drivers zijn goed geinstalleerd maar bij multimedia kan ik het apparaat niet selecteren om op af te spelen.

Iemand een idee?

Verwijderd

En in system dan?
(Dus alt-enter op Deze Computer))

Staat hij daar ook netjes bij? Pas dan is hij goed geinstalleerd. Komt trouwens bij dat die AC97 door windows zelf goed wordt ondersteunt.

Verwijderd

Topicstarter
In systeem staat alles netjes. Bij multimedia: Tabblad audio, is er geen apparaat geselecteerd en kan ik ook niks selecteren. Tabblad apparaten: Staat ie netjes bij en aan.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 23:56:
In systeem staat alles netjes. Bij multimedia: Tabblad audio, is er geen apparaat geselecteerd en kan ik ook niks selecteren. Tabblad apparaten: Staat ie netjes bij en aan.
Check eerst eens in je Bios of je hem aan hebt staan (Zal wel het geval zijn als hij bij Syteem\apparaatbeheer te zien is) Vervolgens ga je via Systeem\apparaatbeheer de drivers installeren, dus met de rechtermuisknop ga je op die geluidskaart klikken en zo ga je een nieuw stuurprogramma installeren. Hoe dat precies gaat weet ik ook niet meer. Het is namelijk een tijd geleden dat ik wat met Windows'98 gedaan heb.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER