Eerst en vooral, het is een PC van een maat van mij. Dus sommige ondervindingen zijn van mij (M) , terwijl andere van hijzelf zijn (H).
Ik zit met volgende problemen:
- Spelen lopen vast na enige tijd. RTCW multiplayer kan ik hoogstens 5 minuten
spelen.(M) De singleplayer iets langer. MOHAA idem.(H)
- Films beginnen vanaf een kwartier vast te lopen (éénder welk programma waarmee ik ze afspeel).(H)
- 3DMark 2001 SE loopt vast bij de draken met 8 lichten. (M)
Ik heb de catalist 3.4 drivers geïnstalleerd.
Waneer ik de kaart nu installeer krijg ik telkens 2 beeldschermadapters. De 2de heeft dezelfde naam als de eerste maar met achtervoegsel secondary. Is dit normaal?
Verder werkten alle apparaten (TV / Tuner) correct.
DirectX 9 is ook al verschillende keren geïnstalleerd ; alsook de AGP-drivers en de IDE-drivers. BIOS update is ook al gebeurd.
Zijn configuratie is de volgende:
- Mobo ECS k7S5A Pro SIS 735 chipset
- All in wonder ATI 9000 pro
- 512 Mb DDR 333 Mhz (denk ik)
- MS-tech sound card
Ik denk dat de oorzaak bij de grafische kaart ligt, terwijl ik de voeding of processor ook een beejte verdenk.
Gelieve mij uit deze penibele situatie te helpen.
Hartelijk dank daarvoor!
Ik zit met volgende problemen:
- Spelen lopen vast na enige tijd. RTCW multiplayer kan ik hoogstens 5 minuten
spelen.(M) De singleplayer iets langer. MOHAA idem.(H)
- Films beginnen vanaf een kwartier vast te lopen (éénder welk programma waarmee ik ze afspeel).(H)
- 3DMark 2001 SE loopt vast bij de draken met 8 lichten. (M)
Ik heb de catalist 3.4 drivers geïnstalleerd.
Waneer ik de kaart nu installeer krijg ik telkens 2 beeldschermadapters. De 2de heeft dezelfde naam als de eerste maar met achtervoegsel secondary. Is dit normaal?
Verder werkten alle apparaten (TV / Tuner) correct.
DirectX 9 is ook al verschillende keren geïnstalleerd ; alsook de AGP-drivers en de IDE-drivers. BIOS update is ook al gebeurd.
Zijn configuratie is de volgende:
- Mobo ECS k7S5A Pro SIS 735 chipset
- All in wonder ATI 9000 pro
- 512 Mb DDR 333 Mhz (denk ik)
- MS-tech sound card
Ik denk dat de oorzaak bij de grafische kaart ligt, terwijl ik de voeding of processor ook een beejte verdenk.
Gelieve mij uit deze penibele situatie te helpen.
Hartelijk dank daarvoor!