Problemen ATI 9000 All-in-wonder

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Lektro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:15
Eerst en vooral, het is een PC van een maat van mij. Dus sommige ondervindingen zijn van mij (M) , terwijl andere van hijzelf zijn (H).

Ik zit met volgende problemen:
- Spelen lopen vast na enige tijd. RTCW multiplayer kan ik hoogstens 5 minuten
spelen.(M) De singleplayer iets langer. MOHAA idem.(H)
- Films beginnen vanaf een kwartier vast te lopen (éénder welk programma waarmee ik ze afspeel).(H)
- 3DMark 2001 SE loopt vast bij de draken met 8 lichten. (M)

Ik heb de catalist 3.4 drivers geïnstalleerd.

Waneer ik de kaart nu installeer krijg ik telkens 2 beeldschermadapters. De 2de heeft dezelfde naam als de eerste maar met achtervoegsel secondary. Is dit normaal?
Verder werkten alle apparaten (TV / Tuner) correct.

DirectX 9 is ook al verschillende keren geïnstalleerd ; alsook de AGP-drivers en de IDE-drivers. BIOS update is ook al gebeurd.

Zijn configuratie is de volgende:
- Mobo ECS k7S5A Pro SIS 735 chipset
- All in wonder ATI 9000 pro
- 512 Mb DDR 333 Mhz (denk ik)
- MS-tech sound card

Ik denk dat de oorzaak bij de grafische kaart ligt, terwijl ik de voeding of processor ook een beejte verdenk.

Gelieve mij uit deze penibele situatie te helpen.

Hartelijk dank daarvoor!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06-2025
Probeer het eens met en zonder agp driver e kijk of dat wat uitmaakt het werkte voor mij!

• Dr. Lektro
da_siren schreef op 21 June 2003 @ 15:19:
Probeer het eens met en zonder agp driver e kijk of dat wat uitmaakt het werkte voor mij!
Vroeger moest hij het stellen zonder die agp-driver en 'k had toen net dezelfde problemen.

Als die spelen van hierboven vastlopen, dan geeft WinXP een ongeldige bewerking.
Wanneer ik er nu een Geforce 2MX inplug dan wordt er terug gegaan naar het hoofdmenu van het spel (bij RTCW multiplayer dan toch).

Wilde dit nog even meedelen.

Bedankt!

Verwijderd

Heb je wel 1 schone installatie geprobeerd, dwz oude drivers volledig verwijderen (maar dan ook echt volledig) en dan nieuwe drivers erop zetten.

• Dr. Lektro
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 10:31:
Heb je wel 1 schone installatie geprobeerd, dwz oude drivers volledig verwijderen (maar dan ook echt volledig) en dan nieuwe drivers erop zetten.
Heb HD geformatteerd en winXP terug op gezet. Hierna de Catalyst 3.4 drivers erover gegooid.
Is dit voldoende?
Zoniet, hoe verwijder ik dan de oude driver volledig? (register?)

Bedankt!