Ik heb op de HCC dagen een 3Com(Hub TP16c) HUB gekocht. En heb mijn PC'z er op aangesloten. Maar als ik op mijn eigen PC een FTP server draai en dan met de andere via het netwerk iets wil downloaden dan send hij iets ff niets en dan weer wat en zo de hele tijd. Zonder de HUB werkte het wel goed. 
Ik snap niet helemaal wat er aan de hand is. Ben ook newbee op HUB gebied. Ze hebben allebij de zelfde kaart en Win98SE.
De kabels heb ik gecontroleert. En die zijn goed.
Iemand een id??
[UPDATE]
Ik ben wat verder. Mijn andere PC geprobeert. En ik ben er achter dat hij aan MIJN PC dan wel NIC ligt. Want tussen de andere PCz ging het gewoon met een snelheid van +/-400 KB/sec. Maar nu weet ik niet wat er mis is met mijn NIC.:(
[/UPDATE]
Ik snap niet helemaal wat er aan de hand is. Ben ook newbee op HUB gebied. Ze hebben allebij de zelfde kaart en Win98SE.
De kabels heb ik gecontroleert. En die zijn goed.
Iemand een id??
[UPDATE]
Ik ben wat verder. Mijn andere PC geprobeert. En ik ben er achter dat hij aan MIJN PC dan wel NIC ligt. Want tussen de andere PCz ging het gewoon met een snelheid van +/-400 KB/sec. Maar nu weet ik niet wat er mis is met mijn NIC.:(
[/UPDATE]