Ik wil graag een webserver opzetten en ftp, maar welke kan ik nou het beste nemen. Het moet niet teveel werk kosten om hem te installen. Ik heb niet veel ervaring met linux.
Ik heb een pentium 2 350Mhz
Ik heb een pentium 2 350Mhz
[ Voor 50% gewijzigd door Erkens op 20-06-2003 20:52 ]
mijn advies?Thomasje schreef op 20 June 2003 @ 20:53:
Nou het gaat er meer om dat ik websites voor mezelf kan hosten en vanaf andere punten in het land kan uploaden
A wise man's life is based around fuck you
wat maakt dat uit voor het verhaal?Thomasje schreef op 20 June 2003 @ 20:53:
Nou het gaat er meer om dat ik websites voor mezelf kan hosten en vanaf andere punten in het land kan uploaden
argumenten graag... waarom is windows/iis niet lekker dan?Thomasje schreef op 20 June 2003 @ 20:59:
Nee windows is lekker om je website te laten zien aan andere als je een website hebt gemaakt voor een klant. Maarja jullie willen me dus niet verder houden
topic closed
A wise man's life is based around fuck you
Dan is het toch nog het zelfde probleem dat mensen mij kunnen gaan attacken ofzo, ik wil gewoon fatsoenlijk Php, MYSQL kunnen hostenzwelgje schreef op 20 June 2003 @ 21:00:
[...]
argumenten graag... waarom is windows/iis niet lekker dan?
als je iets tegen iis hebt dan neem je toch apache?
wat is er mis met windows als webserver?Thomasje schreef op 20 June 2003 @ 20:59:
Nee windows is lekker om je website te laten zien aan andere als je een website hebt gemaakt voor een klant. Maarja jullie willen me dus niet verder houden
je hebt meer ervaring me windows en dus zou je die beter kunnen securen dan een linux bakThomasje schreef op 20 juni 2003 @ 21:01:
[...]
Dan is het toch nog het zelfde probleem dat mensen mij kunnen gaan attacken
kan met windows ookik wil gewoon fatsoenlijk Php, MYSQL kunnen hosten
[ Voor 27% gewijzigd door Erkens op 20-06-2003 21:03 ]
Nou daar staat echt niet genoeg info maarja een advies kan er dus ook niet van afErkens schreef op 20 June 2003 @ 21:02:
[...]
wat is er mis met windows als webserver?
als je toch voor linux kiest zou ik als ik jouw was me er gewoon eerst in verdiepen en jezelf bekend maken met linux. Veel lezen en leren. Welke distro je moet nemen kan je terug vinden in de link die ik je gaf
Linux is toch veel beter beveiligd dan windows, maarja ik hou er al over op want dit heeft toch geen zin hierErkens schreef op 20 June 2003 @ 21:02:
[...]
wat is er mis met windows als webserver?
als je toch voor linux kiest zou ik als ik jouw was me er gewoon eerst in verdiepen en jezelf bekend maken met linux. Veel lezen en leren. Welke distro je moet nemen kan je terug vinden in de link die ik je gaf
[...]
je hebt meer ervaring me windows en dus zou je die beter kunnen securen dan een linux bak
[...]
kan met windows ook
nope, waar haal je dat vandaan dan?
je wilt weten welke distro? slackwaremaarja ik hou er al over op want dit heeft toch geen zin hier
Maar er staat wel dat je daarvoor hier moet wezen: Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2Thomasje schreef op 20 juni 2003 @ 21:04:
[...]
Nou daar staat echt niet genoeg info maarja een advies kan er dus ook niet van af
Dit topic is gesloten.
![]()