Heb gister een nieuwe dvd-brander gekocht 2,4x2,4x12. Nu had ik al een cd brander en daar gebruikte ik Nero, waar ik uiterdst tevreden mee ben. Nu zit er bij mijin dvd brander wel easy cd creator, maar aangezien ik Nero al langere tijd gebruik, wil ik hier ook dvd's mee branden. Hij geeft echter aan dat die alleen compatible is met de geleverde cd recorder. Ik kan mijn dvd dus niet als recorder gebruiken, is hier een oplossing voor, aangezien ik naar mijn mening niets illegaals doe...
nero 4 geupgrade naar 5.5.10.0, verder heb ik een amd 1800+ en een 8x hp cd-brander
Alhoewel ik in twijfel trek dat de specs van belang zijn, ik vraag me af of ik met mijn cd-brand software ook dvd's kan branden op mijn net aangeschafte dvd-brander....
Alhoewel ik in twijfel trek dat de specs van belang zijn, ik vraag me af of ik met mijn cd-brand software ook dvd's kan branden op mijn net aangeschafte dvd-brander....
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 21:51 ]
Volgens mij kun je Nero 4 helemaal niet upgraden naar een versie 5.5.X.X? Haal anders een OEM versie in de winkel. kost je misschien 10 euro ofzo en je bent in 1 keer klaar....
Feit is in ieder geval dat die nero die je ooit bij die hp-brander hebt gekregen inderdaad 'gelocked' is en dus alleen op die HP brander zal werken. Waarom? Puur om te voorkomen dat jij inderdaad met diezelfde nero vrolijk een andere brander gaat gebruiken. Meneer HP heeft namelijk vet centjes moeten geven aan Ahead om dat pakket te mogen bundelen met HUN branders, logisch dus dat een freecom (die nog nooit een cent aan ahead heeft betaald) er niet mee zal werken.....
Nope, je moet gewoon zorgen dat je een 'vrije' Nero versie te pakken krijgt. Een aangezien GoT je niet mag helpen met warez kan ik je alleen doorverwijzen naar de winkel....
Pagina: 1