Verwijderd
Verwijderd
Hé. Geef me een handVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 19:15:
mijn voorspelling is dat iedereen dit jammer vindt maar wel een beetje verklaarbaar en dat ze zich er niet druk om maken
mega mail flushen
Verwijderd
precies, ik ben alleen bang dat we niet zoveel aan onze "vertegenwoordigers" hbbVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 20:44:
Leuk idee !! Maar ik denk dat het beter aankomt als er iemand spreekt namens DPC, dus niet 300 mailjtes naar de redactie als ze toch niet worden gelezen. Zoals E-jey al schetste, laat dat aan de vertegenwoordigers over.
Verwijderd
is dat zo ??? echt waar ?E-jey schreef op 21 June 2003 @ 13:05:
[...]
precies, ik ben alleen bang dat we niet zoveel aan onze "vertegenwoordigers" hbb
Tik in GOOGLE eens 'distributed computing' in en zoek op nederlandstalige pagina's...
Juist! Geen woord over DPC (alleen wat subteams).
Als we er nou eens voor zorgen, dat DPC wat hoger in de zoekmachines verschijnen, komt een journalist die wat research doet en niet bekend is met DC ons ten minste tegen!
[ Voor 6% gewijzigd door Crack op 21-06-2003 13:58 ]
Als we willen dat DPC hoger in de zoekmachines komt te staan onder de term 'distributed computing' (en dat willen weCrack schreef op 21 June 2003 @ 13:55:
[...]
Tik in GOOGLE eens 'distributed computing' in en zoek op nederlandstalige pagina's...
Juist! Geen woord over DPC (alleen wat subteams).
Als we er nou eens voor zorgen, dat DPC wat hoger in de zoekmachines verschijnen, komt een journalist die wat research doet en niet bekend is met DC ons ten minste tegen!
Het lijkt me sowieso niet verkeerd om op WDO algemene info omtrent Distributed Computing en het team zelf te plaatsen.
Met de juiste benaming van links zorgen de searchengine-bots er wel voor dat de pagina's geindexeerd worden.
Strix (Skullflame)
goh gek he, 6 jaar geleden toen had ik mijn p166
Verwijderd
nog groter ??X-G schreef op 21 June 2003 @ 15:57:
Ja, ok, dat is een goed plan. Maar @ het artikeltje staat ook dat we onze ervaringen kunnen meelen. Met andere woorden, laten we een errr... 'ledenaantrekkend'/aansporend artikel schrijven voor Dutch Power Cows
zijn we al niet gewoon >> the biggest on earth
Verwijderd
We worden afgeschilderd als 'nerdy types'
Schandalig vooroordeel!!!
Dergelijke mailtjes worden in het volgende nummer behandelt en beantwoord. Kan ook wel het 2e of 3e nummer vanaf nu zijn, ligt eraan hoeveel dingen ze te beantwoorden hebben.
Kans is dus dat 'ie helemaal geen mail terugkrijgt
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Als iemand het er mee oneens is, laat hem/ haar dan ff een mailtje sturen.
Ehm dat ben je toch ookVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 16:09:
Ik heb het geleze net jah!
We worden afgeschilderd als 'nerdy types'
Schandalig vooroordeel!!!
Signature
klopt wel zo'n beetje, op mij iignerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc