Tijdje geleden zat ik me de schompus te vervelen, en heb toen mijn Aopen HQ 48 (deluxe? ding zat bij zon standaard systeem) helemaal rood met zwart gespoten, vond ik wel grappig.

Toen heb ik er geen post van gemaakt of zow, geen zin, en toen ook ineens geen tijd, voor. Vandaag vond ik dat rooie ding toch wel beetje kaal zonder windows etc. dus heb ik samen met een vriendin creatief gedaan met plakplastic (zij kan echt een hele hoop op het gebied van creativiteit, en zij zei ook dat ik dit maar moest doen
) dus naar de karwei en een rol plakplastic gehaald.
Ik heb 2 poppetjes van de megafestatie gebruikt, eerst vergroot met photoshop, en toen uitgesneden.
Dit is het resultaat:
de zijkant van de case, met gamend mannetje en mijn clantag/logo/dingus...

close up van het mannetje

close up van de clantag (wel een scheve, maar dat komt door rare cam, kan je niet lekker doorheen kijken)

en aan de voorkant een breakdancend mannetje

de case is trouwens gespoten met autolak, die ik hier bij de locale schilder heb gehaald. cd-drives toen ook netjes meegespoten, alleen die zitten er op het moment niet in.
De case heeft nu even geen inhoud, want die zit ff in een andere, maar normaal gesproken is dat
ASUS TUV4X
Intel celeron 1100 tualatin
640 RAM
Riva tnt 2 64 MB (viper v770)
30 GB maxtor hdd
simpel geluidskaartje, en de rest van de benodigde zooi
Kheb trouwens mijn clantag er op gezet omdat het iets is waar ik best wel trots op ben
het stelt niet veel voor, maar onderling hebben we wel een hele goeie vriendschap in de clan, daar istie ook op gebaseerd, dus ga nie met ze alle lopen schreeuwen dat je nog nooit van FOX hebt gehoord, want dat weet ik 

Toen heb ik er geen post van gemaakt of zow, geen zin, en toen ook ineens geen tijd, voor. Vandaag vond ik dat rooie ding toch wel beetje kaal zonder windows etc. dus heb ik samen met een vriendin creatief gedaan met plakplastic (zij kan echt een hele hoop op het gebied van creativiteit, en zij zei ook dat ik dit maar moest doen
Ik heb 2 poppetjes van de megafestatie gebruikt, eerst vergroot met photoshop, en toen uitgesneden.
Dit is het resultaat:
de zijkant van de case, met gamend mannetje en mijn clantag/logo/dingus...

close up van het mannetje

close up van de clantag (wel een scheve, maar dat komt door rare cam, kan je niet lekker doorheen kijken)

en aan de voorkant een breakdancend mannetje

de case is trouwens gespoten met autolak, die ik hier bij de locale schilder heb gehaald. cd-drives toen ook netjes meegespoten, alleen die zitten er op het moment niet in.
De case heeft nu even geen inhoud, want die zit ff in een andere, maar normaal gesproken is dat
ASUS TUV4X
Intel celeron 1100 tualatin
640 RAM
Riva tnt 2 64 MB (viper v770)
30 GB maxtor hdd
simpel geluidskaartje, en de rest van de benodigde zooi
Kheb trouwens mijn clantag er op gezet omdat het iets is waar ik best wel trots op ben
edit:
sozzy voor de brakke pics, maar kheb geen betere digicam/webcam
sozzy voor de brakke pics, maar kheb geen betere digicam/webcam
[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 20-06-2003 23:10 ]