Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Aopen HQ48 Rood/Zwart + zwarte prints

Pagina: 1
Acties:

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Tijdje geleden zat ik me de schompus te vervelen, en heb toen mijn Aopen HQ 48 (deluxe? ding zat bij zon standaard systeem) helemaal rood met zwart gespoten, vond ik wel grappig.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/aopen/aopenred5.jpg

Toen heb ik er geen post van gemaakt of zow, geen zin, en toen ook ineens geen tijd, voor. Vandaag vond ik dat rooie ding toch wel beetje kaal zonder windows etc. dus heb ik samen met een vriendin creatief gedaan met plakplastic (zij kan echt een hele hoop op het gebied van creativiteit, en zij zei ook dat ik dit maar moest doen :P ) dus naar de karwei en een rol plakplastic gehaald.

Ik heb 2 poppetjes van de megafestatie gebruikt, eerst vergroot met photoshop, en toen uitgesneden.

Dit is het resultaat:

de zijkant van de case, met gamend mannetje en mijn clantag/logo/dingus...
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/aopen/aopenred1.jpg

close up van het mannetje
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/aopen/aopenred4.jpg

close up van de clantag (wel een scheve, maar dat komt door rare cam, kan je niet lekker doorheen kijken)
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/aopen/aopenred3.jpg

en aan de voorkant een breakdancend mannetje
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/aopen/aopenred2.jpg

de case is trouwens gespoten met autolak, die ik hier bij de locale schilder heb gehaald. cd-drives toen ook netjes meegespoten, alleen die zitten er op het moment niet in.

De case heeft nu even geen inhoud, want die zit ff in een andere, maar normaal gesproken is dat
ASUS TUV4X
Intel celeron 1100 tualatin
640 RAM
Riva tnt 2 64 MB (viper v770)
30 GB maxtor hdd
simpel geluidskaartje, en de rest van de benodigde zooi ;)

Kheb trouwens mijn clantag er op gezet omdat het iets is waar ik best wel trots op ben :) het stelt niet veel voor, maar onderling hebben we wel een hele goeie vriendschap in de clan, daar istie ook op gebaseerd, dus ga nie met ze alle lopen schreeuwen dat je nog nooit van FOX hebt gehoord, want dat weet ik ;)

edit:
sozzy voor de brakke pics, maar kheb geen betere digicam/webcam

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 20-06-2003 23:10 ]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Dus als ik het begrijp heb je stickers op je case? :r
Blint dat niet afschuwelijk tov de rest van de kast die er niet echt goed gepaint uitziet?

Voor de rest is de tekening wel ok, maar als je nu een zwarte spuitbus had genomen en ff een 'mal' had geknipt en gespoten.....

• Henk
nee, het zijn geen stickers, het ziet er uit als gespoten :) dus nix om te kotsen, ze glimmen ong. net zo hard als het metaal, en het ziet er ook heel erg metaal uit, alsof ik het gespoten heb dus ;) dus nix om te kotsen :P

edit: sterker nog, mijn pa en een vriend van me dachten zelfs dat het gespoten was, maar dit is wel ff iets anders als een stickertje :P

en dat niet goed gepaint komt door die brakke cams van mij.... hijs namelijk hardstikke netjes rood met zwart :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door Henk op 20-06-2003 19:52 ]

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

EntonoX

Team leider

misschien een paar tips:

-> Rode ledjes voor zowel, power als hard disk.
-> Toch een echt raampje maken
-> Rode CCFL achter raampje
-> Rode lichtgevende fans

En dan een duiveltje in je pc zetten :p

Maar ik zou wat meer doen met deze kast, dan kan hij nog mooi worden. het begin is er in ieder geval! suc6, of je maakt er een ferrari mod van met mooie metalen luchtroosters en een zelf gefabriceerde polyester spoiler..... ideeën te veel om deze mod te verbeteren!!

[ Voor 24% gewijzigd door EntonoX op 20-06-2003 19:16 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Henk
EntonoX schreef op 20 June 2003 @ 19:14:
misschien een paar tips:

-> rode ledjes voor zowel, power als hard disk.
-> toch een echt raampje maken
-> rode CCFL achter raampje
-> rode lichtgevende fans

en dan een duiveltje in je pc zetten :p

maar ik zou wat meer doen met deze kast, dan kan hij nog mooi worden. het begin is er in ieder geval! suc6
Rode ledjes zijn dr al :) maar ik had vandaag geen zin om raampies te zagen en wilde dit gewoon dolgraag proberen, plus dat ik nooit zo precies met een dremel of figuurzaagje kan zagen

supertof icon trouwens :Y)

edit: xat meer te denken aan een mini :P

[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 20-06-2003 19:18 ]

• EntonoX

EntonoX

Team leider

window is niet zo moeilijk te maken. Het is alleen jammer dat je nu nadat de verf er al opzit nog een window moet maken.... ik zou nu een window tekenen op de binnen zijde van de kap, en dan gaan zagen met de decoupeerzaag (fijn zaagje gebruiken) aan de binnenkant van de kap.

op de buitenkant van je kast hetzelfde window tekenen en die lijnen afplakken met schilderstape. dit voorkomt het afbreken van grote stukken verf vanaf de gezaagde rand...

owja, een begin maken doe je met de boormachine, gewoon in het window vlak ergens een gaatje boren waar je zaagje inpast, en dan zagen.

[ Voor 17% gewijzigd door EntonoX op 20-06-2003 19:21 ]

• Henk
ik weet wel hoe je een window moet maken, kheb dr al zat gemaakt, gaat mij dr om dat ik dan een window in bijvoorbeeld die vormen wil, en das wel ff moeilijk :P

• EntonoX

EntonoX

Team leider

wat voor vorm had je in gedachten???

• Henk
zoals bijvoorbeeld dat gamertje

• EntonoX

EntonoX

Team leider

dat is nog wel redelijk te doen, alleen zul je dat stukje in het mannetje zelf op het glas moeten plakken.... met een dremel moet het makkelijk kunnen.

Verwijderd

Zou je me misschien kunnen vertellen waar je die mannetjes vandaan hebt? Ik ben al lange tijd opzoek naar zo iets van een soldaat

• Henk
Die mannetjes heb ik van de reclame van de megafestatie, niet dat ik daar voor de rest iets ga doen, vond alleen de mannetjes leuk :) maar miss. als je zoekt op google op shadow en silhouet of zow dat je best nog wel iets zal vinden :)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

erg mooie casemod moet ik zeggen, hijs goed gespoten en die poppetjes erop vind ik erg nice, maar even een vraagje wat kost die autolak eigenlijk en hoeveel heb je voor je case nodig gehad en hoeveel lagen heb je hem gespoten

[specs]

• Henk
Fanatic_FS schreef op 20 juni 2003 @ 19:56:
erg mooie casemod moet ik zeggen, hijs goed gespoten en die poppetjes erop vind ik erg nice, maar even een vraagje wat kost die autolak eigenlijk en hoeveel heb je voor je case nodig gehad en hoeveel lagen heb je hem gespoten
Ik had voor het rood en voor het zwart beide 1 bussie nodig, en voor het plastic aan de voorkant had ik primer nodig, dan nog wat schuurartikelen en wat ammonia, kwam op een lijstje van
2x 10 voor de verf
1x 10 voor de primer
1x 5 voor schuurartikelen + ammonia

kheb zwart en rood in 2 lagen gespoten, dat was genoeg :) dr zitten links en rechts (maar zijn echt op 1 hand te tellen over de hele case) een paar putjes van wat vuiltjes die erop gevallen zijn.

Het plakplastic kost trouwens 5 pleuro, en een afbreekmesje heeft iedereen nog wel thuis neem ik aan :)

over dat window, khad nog een reden dat niet te doen, want dan heb ik ook nog es ccfl's nodig, en rounded cables, en kabelband / mesh voor me voeding enz. en dat vond ik ook beetje te veel van het goede worden voor een pc die eig. maar als 2e pc tje dient :) wordt beetje duur :P

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 20-06-2003 21:32 ]

Verwijderd

Niet slecht henk :)
Die andere van je was mooier! :)

en rood stinkt :D

Verwijderd

offtopic:
nix tegen HenK he :P

vind het er wel lekker uit zien dat rode

• Henk
rood 0wned dik :P
offtopic:
Henk 0wnage ;)

en nogmaals, dat plakplastic ziet er uit als verf, want stickers op me case moet ik ook niet :P dan had ik het er direct weer afgetrokken :P maar xit er nu aan te denken om ook maar gelijk het 1 en ander op me monitor te fixxen :)

Verwijderd

Die breakdance gast ownt! :)
Pagina: 1