Toon posts:

AMD Athlon XP 2600+ (333)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn PC'tje

ik heb een Abit KD7 MB (upgraded bios), gforce 4 mx 440 64MB DDRram, maxtor 80Gb HD 7200rpm, 512 DDRram (333) en een AMD athlon xp 2600+ 333fsb. Ik werk met OS windows XP sp1

Als ik de processor instel zoals het hoort in mijn bios loopt ie onmiddellijk vast na het verlaten van de bios. Dit doet ie ook als ik hem manueel erop instel. Hij heeft eventjes gewerkt op 2600 (266) maar toen sprong hij af iedere keer ik seti opzette (ik kreeg het 'blauwe-windows-gevaar-scherm). Nu loopt ie op die settings vast als windows opstart.

Voorlopig staat alles ingesteld op 2400 (266) en werkt alles perfect, vreemd genoeg.

Kan iemand mij helpen om mijn processor volledig tot zijn recht te laten komen?
Ik ben de radeloosheid nabij... :'( :'( :'(

In Ieder geval hartelijk bedankt

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

:o

Een 2600+ draait niet op 2600 Mhz, maar op 2133 ofzo.
Geen wonder dat hij het op 2600 MHz niet zolang uithoudt nee :+

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Loop eerst even de troubleshooter na (zie Dit graag lezen eer je post :)) en open indien nodig een nieuw topic :) Aandachtspunten: temperatuur (koeling), voeding en geheugen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Neem eerst de FAQ eens door: Technische PMG FAQ en dan met name dit gedeelte: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen Probeer wat daar allemaal in staat en open weer een topic met al jouw bevindingen :) Gebruik tevens de search. Afgezien van een beetje met je BIOS spelen zijn er meer oorzaken te bedenken (b.v. de temperatuur, de HSF bevestiging etc.) waar je geen melding van hebt gemaakt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.