B&O Beomaster 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggelmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik ben op zoek naar een versterker. Ik was van plan er een te gaan kopen, maar nu heb ik vandaag van mijn oom een zeer oude versterker gekregen, namelijk de Beomaster 2000 van Bang & Olufsen.

Ik ben een grote leek op het gebied van Audio. Dus ik weet niet of deze nog wel redelijk geluid produceert in vergelijking met hedendaagse versterkers. Ik kan dit niet testen omdat ik geen moderen versterker heb.

Ik stel niet echt hoge eisen aan een versterker maar hij moet toch wel redelijk hard en zuiver geluid kunnen produceren. Ik wil hem bijvoorbeeld gebruiken voor een verjaardagsfeest in de tuin (13 bij 13). Hier moet de muziek toch wel overal goed te horen zijn. Al moet hij niet te hard te staan, ivm buren.

Raden jullie me aan een nieuwe versterker te kopen, omdat deze B&O prut is, of zou deze het goed genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38
ik ken het type niet, maar het merk staat volgens mij wel groot aangeschreven.

Je moet ook luisteren naar wat je er zelf van vind. Als jij er tevreden mee bent... dan is het toch goed?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maggelmans schreef op 20 juni 2003 @ 18:49:
Ik ben op zoek naar een versterker. Ik was van plan er een te gaan kopen, maar nu heb ik vandaag van mijn oom een zeer oude versterker gekregen, namelijk de Beomaster 2000 van Bang & Olufsen.

Ik ben een grote leek op het gebied van Audio. Dus ik weet niet of deze nog wel redelijk geluid produceert in vergelijking met hedendaagse versterkers. Ik kan dit niet testen omdat ik geen moderen versterker heb.

Ik stel niet echt hoge eisen aan een versterker maar hij moet toch wel redelijk hard en zuiver geluid kunnen produceren. Ik wil hem bijvoorbeeld gebruiken voor een verjaardagsfeest in de tuin (13 bij 13). Hier moet de muziek toch wel overal goed te horen zijn. Al moet hij niet te hard te staan, ivm buren.

Raden jullie me aan een nieuwe versterker te kopen, omdat deze B&O prut is, of zou deze het goed genoeg zijn?
Over algemeen krijg je heel weinig voor heel veel geld bij B&O, maar daar je vaak heeel veel betaald is het waarschijnlijk nog wel redelijk.

Maar zoals vorige poster al zei, als JIJ het goed vindt dan IS het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Oscar Mopperkont schreef op 20 June 2003 @ 19:49:
[...]
als JIJ het goed vindt dan IS het goed.
todat je beter hoort :{, sorry, mensentrekje

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 20 June 2003 @ 19:49:
[...]

Over algemeen krijg je heel weinig voor heel veel geld bij B&O, maar daar je vaak heeel veel betaald is het waarschijnlijk nog wel redelijk.

Maar zoals vorige poster al zei, als JIJ het goed vindt dan IS het goed.
De spullen die wj van B&O hebbenzijn hun geld waard. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Het zal best leuk/goed klinken hoor!
Alleen is er wel een verschil tussen een hifiversterker en een versterker om een tuin van 13x13 met geluid te vullen ;) Niet dat het deze niet zal lukken (weet ik niet, maar zou best kunnen) maar voor feesten en partijen worden PA-versterkers ("disco"-versterkers) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ieder vindt het waard wat hij koopt..meestal..dat is puur smaak en aanverwanten.. niet over te twisten..

wat ik wel meen is dat voor hetzelfde bedrag misschien wat minder mooi, maar zeker betere dingen te krijgen zijn.. dat wil ik niemand ontnemen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
de beomaster komt uit uiterlijk 1987 en kostte toendertijd 1500 gulden

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

dat lukt makelijk wij gebruikten tijdens school musicals een oude serie 900 amp van phlilips en daar zet ik een heel buiten theater vol met geluid en dat is heel wat groter dan 13 x 13.
die 900 is iets van 2 x 200 watt rms.

euhmmmm

Pagina: 1