ik heb sinds paar dagen kabel internet eerst had ik problemen met de etherkaart en de netwerkkaart
Want ik kon niet internetten met bijde kaarten in de pc1 de netwerkkaart moest er uit als ik op internet wou
Heb de etherkaart in een andere slot geplaatst en kon toen wel internetten
Heb vervolgens sygate op de pc1 gezet voor internetten op twee pc`s kon toen ook internetten op pc2
Maar nu komt het op pc1 die als server dient kan ik wel op internet komen maar met MSN maar zodra ik een site ging openen loop de pc1 vast:(
Je kunt ook niet op CTRL-ALT-DEL drukken allen reset en soms start de pc1 ook uit zig zelf weer op:r
nu heb ik de crosslink kabel van de netwekkaart er uit gehaald en nu kan ik wel internetten:?
Nu nog wat gegevens bijde pc`s
WINME
mobo abit BE6 II
etherkaart Realtek RTL8029(as) pci ethernet adapter
netwerkkaart Realtek RTL8139(a) pci fast ethernet adapter
Wie weet hier een antwoord op
Want ik kon niet internetten met bijde kaarten in de pc1 de netwerkkaart moest er uit als ik op internet wou
Heb de etherkaart in een andere slot geplaatst en kon toen wel internetten
Heb vervolgens sygate op de pc1 gezet voor internetten op twee pc`s kon toen ook internetten op pc2
Maar nu komt het op pc1 die als server dient kan ik wel op internet komen maar met MSN maar zodra ik een site ging openen loop de pc1 vast:(
Je kunt ook niet op CTRL-ALT-DEL drukken allen reset en soms start de pc1 ook uit zig zelf weer op:r
nu heb ik de crosslink kabel van de netwekkaart er uit gehaald en nu kan ik wel internetten:?
Nu nog wat gegevens bijde pc`s
WINME
mobo abit BE6 II
etherkaart Realtek RTL8029(as) pci ethernet adapter
netwerkkaart Realtek RTL8139(a) pci fast ethernet adapter
Wie weet hier een antwoord op
In verband met de gemanipuleerde lever worst