Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Raptor34
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-01 22:10

Raptor34

ik zeg maar zo en niets anders

Topicstarter
ik heb sinds paar dagen kabel internet eerst had ik problemen met de etherkaart en de netwerkkaart
Want ik kon niet internetten met bijde kaarten in de pc1 de netwerkkaart moest er uit als ik op internet wou
Heb de etherkaart in een andere slot geplaatst en kon toen wel internetten
Heb vervolgens sygate op de pc1 gezet voor internetten op twee pc`s kon toen ook internetten op pc2
Maar nu komt het op pc1 die als server dient kan ik wel op internet komen maar met MSN maar zodra ik een site ging openen loop de pc1 vast:(
Je kunt ook niet op CTRL-ALT-DEL drukken allen reset en soms start de pc1 ook uit zig zelf weer op:r
nu heb ik de crosslink kabel van de netwekkaart er uit gehaald en nu kan ik wel internetten:?
Nu nog wat gegevens bijde pc`s
WINME
mobo abit BE6 II
etherkaart Realtek RTL8029(as) pci ethernet adapter
netwerkkaart Realtek RTL8139(a) pci fast ethernet adapter
Wie weet hier een antwoord op >:)

In verband met de gemanipuleerde lever worst

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja ik heb een heel gaar antwoord >:):

Dit hoort op het network troubleshouting forum.

• Raptor34

Raptor34

Topicstarter
het ligt niet aan de netwerk
altans niet aan pc2 toen ik de topic hier boven plaatste liep de pc weer vastI:(
ik heb weer de netwerkkaart er uit gehaald dus tot zo ver loopt het nog het zal wel een irq probleem zijn maar het moet toch wel willen met twee netwerkkaarten of logt het aan de mobo van abit want toen ik het netwerkje op zette had ik ook veel problemen hier mee de net werkkaart kon maar in 1 slot geplaatst worden slot 3 ik heb ook nog een MPEGkaart zie zit normaal in slot 4 een vast geprikt op irq5 want anders loopt dat MPEGprogje vas`t :(

• Raptor34

Raptor34

Topicstarter
gaat dit probleem boven de pet van een tweaker of heb ik het mis>:)
ps het staat wel in de goede forum want ik denk dat het een conflict is met de pci kaarten en de mobo:(