Toon posts:

Fout bij Outlook na XP Update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb pas mijn XP geupdate, maar nu kan ik totaal geen mail meer ophalen. Krijg de hele tijd de fout:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Ik heb voor de rest geen firewall en hij heeft het ervoor gewoon goed gedaan. Hij geeft bij hotmail ook dezelfde fout! Wie weet wat er fout is?

Ik hoop iets van jullie te horen.

Groetjes Erik

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OL2000: (IMO) Error Message: The Connection to the Server Has Failed...Error 0x800CCC0E
Even gezocht op support.microsoft.com. En heb je de code al in de search en bij Google geprobeerd in te typen? :).

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan, ik heb nu zelfs ms Outlook verijderd etc. Ik heb ook uitgebreid op outlook gezocht, maar ik kan echt niet het probleem vinden. Iemand anders nog eventuele voorsttellen, want dit is echt irritant!

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Heb je je mail account al verwijderd en opnieuw ingesteld?
Heb je je zones (beveiliging) op standaard gezet?
Heb je in de beveiligings instellingen van Outlook gekeken?

Kan je wel met Telnet verbinding maken met mail.chello.nl op poort 110?

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

Ik heb precies hetzelfde...alleen dan bij Multikabel Quicknet...zelfde foutmelding:S

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Verwijderd

Topicstarter
Nope, alles geprobeerd, chello doet het gewoon goed! En voor de rest staan de beveiliging niet anders dan normaal, ik weet het echt niet wat er mis is! Wie kan mij helpen?

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Heb je uberhaupt Wel dat artikel van MS gelezen :?

(Wel extreem trouwens dat je wordt 'gedwongen' de SMTP van MSN te gebruiken :? )
This behavior can occur because MSN does not allow messages to be sent to another Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) server while you are connected to their network.
Mag dat wel?? Kunnen ze dat wel maken t.o.v. de gebruikers?? Ik vind het wel een extreem verhaal :?

[ Voor 101% gewijzigd door Sn3akz op 20-06-2003 19:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het verhaal gelezen, maar de fout zit bij miet bij SMTP maar bij POP, zoals je boven ziet. In het voorbeeld van Microsoft is het SMTP waar ze het over hebben, daarnaast maakt het helemaal niks uit. Heb je misschien enig ander idee, ik wete echt niks!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Wel maf dat het dan precies dezelfde vaud-code is.. is idd vreemd probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al, ik heb de hele update verwijderd en nu doet ie het weer, heel erg vaag, zal wel een bug zijn. iig bedankt voor alle reacties!!!

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

Welke update was het..kan ik hem ook ff verwijderen...

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Verwijderd

Topicstarter
In je software in configuratiescherm staat als het goed is OUtlook update, deze heb ik verwijderd en daarnaast ook wat ServicePack2 pakketen, ik zou gewoon eerst die outlook update verijderen endan kijken! Suc6
Pagina: 1