Duron 800 erop slaan???

Pagina: 1
Acties:

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
Ik heb op de HCC een duron 800 en een kt7-raid gekocht, ik wilde net dus ff de processor op de kt7 zetten.

Alleen ik kreeg 'm niet erop :(. Er zit in het midden van de socket-A een temperatuursensor vermoed ik en dat dingetje steekt boven de socket uit.

Ik weet niet of ik gewoon harder op de processor moet drukken zodat dat ding buigt.
Ik ben bang dat ik alles sloop.

wat moet ik doen??? :?

Where is it?

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb dus geen AMD maar ik lees in je post dat je bang bent dat het fout gaat...in dat geval kun je er beter vanafblijven en hulp proberen te krijgen van iemand anders.

Die-hard Brexiteer

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 17:53

Petuhr

FreeBSD

ehm... sensor iets verbuigen????

EIGEN RISICO :)

Verwijderd

ja doh(8>! je moet hem ombuigen

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
ok bedankt, je hoort het wel als ie kapot is :P.

Where is it?

Verwijderd

hehe ok :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, die proc past erop, maar die temparatuur sensor zit te hoog, modelleer-foutje? Sjonge erg dom zeg....
Maarjah valt niet veel anders te doen dan hem proberen om te buigen :(

kreeg er ook een udma/66 kabel bij.......is er een draadje gebroken

Verwijderd

Dat gebroken draadje... zit ook in de kabel die ik bij mijn Abit KT7 heb gekregen... werkt verder perfect hoor!

Ik heb ergens gelezen dat je de temperatuursensor gewoon moet ombuigen. Ik denk dat je een stuk verder komt als je kijkt op http://go.to/kt7faq

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
De bedoeling van die sensor zal wel zijn dat die tegen de processor aanzit :D. Dus duw hem een beetje krom zodat ie niet loodrecht erop zit (want dat zouw niet goed zijn). en dan gewoon proc erop duwen.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Stel domme kloten, gewoon die temperatuur sensor (dat is het) ombuigen zodat het bijna helemaal on dat gat in de socket zit (best een beetje bovenuit laten steken als je een juistere temp reading wilt)

Gewoon ombuigen (heb het zelf ook gedaan).
Ik denk ook dat het geen kwaad zou kunnen indien die sensor afbrak, ge zoudt alleen 255 graden als temp reading op een van uw sensoren krijgen denk ik...

BESTE OVERCLOCK MATERIAAL: <A HREF="http://shop.deboeren.com">KLIK HIER!!!</A>

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

In the centre of the socket is a small blue component, which is raised slightly above the surface of the socket. This is the thermistor that measures the temperature of the CPU. It is meant to make good contact with the underside of your CPU. It is therefore up to you to bend this component just enough for your CPU to seat itself correctly, but for there to be sufficient tension in the thermistor for it to press against the underside of the CPU.

zwaaaar logisch dus :))

• duronbug
  • Laatst online: 21:16

duronbug

Step on it.....!

Ik heb ook een duron 800 op de beurs gehaald met kt7 mobo, alleen als ik ultra dma aanzet in de bios, krijg ik problemen met mijn 100 MB 3Com netwerkkaart onder windows 98se. Mijn hele systeem wordt onstabiel en zeer traag als ik wat van het netwerk copieer. Echter als ik ultra dma in de bios uit zet. Heb ik dit probleem niet.
En heeft iemand mischien in de bios van de abit kt7 zonder raid, een optie gezien om de pc met het toetsenbord of muis aan te zetten ???

Please Help me. :?

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Topicstarter
je hebt de KT7-REET neem ik aan?
Ik hoop dat ik dit probleem niet krijg.

Where is it?

• duronbug
  • Laatst online: 21:16

duronbug

Step on it.....!

Ik heb het probleem al opgelost
netwerkkaart deelde zijn irq met 1 of 2 meer pci devices.
daardoor werkte hij dus niet optimaal
Pagina: 1