Toon posts:

[Outlook XP] Contacts

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er als ik in mijn mail een email adres wil kiezen, dan kan ik dat doen uit de Contacts door op TO te klikken. In dat lijstje staan dan echter ook Business Fax nummers van Contacts. Wie kan me vertellen hoe Outlook die niet laat zien als ik emailadressen wil kiezen uit deze lijst

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
contact personen --> rechtermuis knop --> huidige weergave aanpassen --> velden?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoelde wanneer je in Outlook een nieuwe mail opent, dan krijg je een leeg scherm. Wanneer ik nu klik op TO, dan kan ik mailadressen selecteren uit het Persoonlijk Adresboek, of de Contacts. Echter kies ik Contacts, dan krijg ik zowel de emailadressen en de faxnummers als een soort van emailadres link. Deze kan je dan namelijk ook aanklikken om als TO te selecteren. Wie weet hoe ik alleen de emailadressen in dat lijstje kan laten zien, en niet de fax nummers ???

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

is dit thuis of bij een bedrijf waar een soort faxmaker geinstelleerd is op de mailserver?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is thuis !!

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Blijkbaar dus niet...
Je kunt wel blijven kicken, maar ik vind je vraag ook niet duidelijk!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in Outlook de Contacts kies als Adresboek, dan gebeurt er het volgende:

Ik open een nieuwe mail, en klik op TO. Dan krijg ik alle adressen te zien uit de Contacts. Nu doet zich alleen het volgende voor, dat ik ook alle Faxnummers erbij krijg te zien van mensen die een fax hebben. Deze wilde ik eigenlijk niet laten zien in dat adresboek. Hoe kan ik dat eruit halen, om zodoende alleen de emailadressen te laten tonen? Wie weet hier het antwoord op....

Ik hoop dat het zo duidelijker is......

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 19:33:

Wie weet hier het antwoord op....
Ikke, dat kan dus helaas niet. De reden dat hij zowel e-mail als fax weergeeft is dat je via Outlook dus ook kunt faxen. Om het fax nummer niet weer te laten geven in het adressenboek zul je of het fax nummer moeten verplaatsen naar een ander veld, of voor het fax nummer in het veld een letter zetten of zoiets als "Fax:" Zie voor verdere informatie http://www.slipstick.com/contacts/nofax.htm
Pagina: 1