Goed, Ik zat achter mijn pc, en toen zag ik opeens mijn muis bewegen. Had mijn firewall al een tijdje uitstaan, want hij doet moeilijk met battlefield (norton vreet teveel resources). hij probeerde nog effetjes m'n notepad te openen om wat te typen, maar ik deed gelijk ipconfig /release. stekkertje eruit halen gaat natuurlijk sneller, maargoed..
in mijn taskmanager stond opeens ioFTPD.exe te draaien, en ik zag ook dat icoontje opeens oplichten in mijn taskbar. Dus ik snel kijken waar dat allemaal vandaan kwam, en juist, hij staat dus in mijn system32. Ik zag ook dat er mappen (ftp / pub ) etc waren aangemaakt, maar zat nog niks in. Alles gedeleted natuurlijk, alleen krijg ik ioFTPD.exe niet weg. kan hem ook niet vinden in mijn services..
Is er een mogelijkheid om het bestand toch te deleten zonder naar safe mode te switchen?!
en wil de inbreker zich hier melden please!!
ps, zie dat de connectie over poort 10001 gaat...
in mijn taskmanager stond opeens ioFTPD.exe te draaien, en ik zag ook dat icoontje opeens oplichten in mijn taskbar. Dus ik snel kijken waar dat allemaal vandaan kwam, en juist, hij staat dus in mijn system32. Ik zag ook dat er mappen (ftp / pub ) etc waren aangemaakt, maar zat nog niks in. Alles gedeleted natuurlijk, alleen krijg ik ioFTPD.exe niet weg. kan hem ook niet vinden in mijn services..
Is er een mogelijkheid om het bestand toch te deleten zonder naar safe mode te switchen?!
en wil de inbreker zich hier melden please!!
ps, zie dat de connectie over poort 10001 gaat...
[ Voor 4% gewijzigd door Erikie op 20-06-2003 17:10 ]
traktor scratch!