Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Worden verkocht bij conrad voor 89,- euro.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 11:08 ]
Dit zijn wel hendig wrede dingen
. Dit filmpje heeft wel wat reclame-praat, maar lijkt mij duidelijk genoeg om te laten zien wat dat ding kan. Je hebt er ook nog meerder modellen van: http://www.spinmaster.com/products/category.jsp?ID=1
Iemand zo'n ding toevallig al gekocht/ in handen gehad? Kun je met die dingen ook omhoog/omlaag of is het alleen maar links/rechts? (oftewel: kun je de propellers onafhankelijk besturen of is het dingetje voorzien van servo's zodat je 'm kan besturen als een echt vliegtuig?)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ik ben bang dat omhoog en omlaag geregeld word door bijde motoren harder of zachter te laten gaan en het links of rechts sturen door 1 van de motoren van snelheid te veranderen. Maar zeker weten doe ik niet.
mensen.. voor 60 meer heb je een echt sportvliegtuigje incl 3 kanaalszenderset ed. Echt helemaal compleet..
Kijk maar op conrad, en zoek naar"piper"
Het bovenste zoekresultaat moet je hebben..
Kijk maar op conrad, en zoek naar"piper"
Het bovenste zoekresultaat moet je hebben..
Dan heb je nog geen benzine en toolkit met alle benodigde stuff. De airhogs worden compleet geleverd met bijbehorend laad-station. Voor die Piper moet je nog eens extra tools aanschaffen en die zijn niet goedkoop
.
Ik zou idd voor 150 die piper halen, krijg je veeeel meer waar voor je geld.
Zoals ik dat in dat andere topic las, en ook bij conrad zelf, wordt het dingetje compleet geleverd met alles erbijRobin Vreuls schreef op 22 June 2003 @ 18:01:
Dan heb je nog geen benzine en toolkit met alle benodigde stuff. De airhogs worden compleet geleverd met bijbehorend laad-station. Voor die Piper moet je nog eens extra tools aanschaffen en die zijn niet goedkoop.
Van de site:
Let op, Piper-fans! Start met dit instapmodel uw carrière als modelvlieger. En dat zonder lastige extra accessoires. Want wij leveren u het model compleet met afstandsbediening, servo´s en snelheidsregelaar. Voor de kinderlijk eenvoudige montage heeft u alleen een schroevendraaier nodig: de propeller aanbrengen, het regelorgaan inbouwen en de accu laden. En u kunt direct met uw snelle vluchten beginnen
[ Voor 34% gewijzigd door Ugchel op 22-06-2003 19:22 ]
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
das waar.. je moet nog wel benzine en starterskit kopen... voor deze electrovliegerRobin Vreuls schreef op 22 June 2003 @ 18:01:
Dan heb je nog geen benzine en toolkit met alle benodigde stuff. De airhogs worden compleet geleverd met bijbehorend laad-station. Voor die Piper moet je nog eens extra tools aanschaffen en die zijn niet goedkoop.
Pagina: 1