Ik heb me helemaal lam gezocht naar een autoradio waarvan je maar een klein stukje van het frontje eraf kan halen om die mee te nemen. Ik heb het namelijk helemaal gehad om steeds dat grote ding mee te sjouwen 
Ik heb alle grote fabrikanten zo ongeveer wel bekeken en geen van de modellen heeft het, ik heb wel ergens gehoord dat wat oudere philips radio's dit hebben. Kan iemand dat bevestigen?
Naast het kleine frontje heb ik slechts een paar eisen:
- minimaal cd speler, bandje hoeft niet (gebruik ik toch niet)
- line-out (rear als het kan)
- subwoofer line-out (bij voorkeur, anders moet ik m'n rear speakers aan de head unit hangen en heb niet voor niks een 4 kanaals versterker gekocht)
Als er iemand dus een radio weet die dit heeft, je zou me er enorm mee helpen.
Budget tot ongeveer €250 tot €300, als het minder kan uiteraard liever minder want ik blijf een nederlander
Ik heb alle grote fabrikanten zo ongeveer wel bekeken en geen van de modellen heeft het, ik heb wel ergens gehoord dat wat oudere philips radio's dit hebben. Kan iemand dat bevestigen?
Naast het kleine frontje heb ik slechts een paar eisen:
- minimaal cd speler, bandje hoeft niet (gebruik ik toch niet)
- line-out (rear als het kan)
- subwoofer line-out (bij voorkeur, anders moet ik m'n rear speakers aan de head unit hangen en heb niet voor niks een 4 kanaals versterker gekocht)
Als er iemand dus een radio weet die dit heeft, je zou me er enorm mee helpen.
Budget tot ongeveer €250 tot €300, als het minder kan uiteraard liever minder want ik blijf een nederlander