toch maar een dreamcast kopen?

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
die bak van sega is toch wel erg goedkoop!
en de ps2 valt tot nu toe tegen, en de x-box komt pas over een jaar.

natuurlijk staat m'n pc bovenaan !

http://psnprofiles.com/AfthyX

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
die bak van sega is ook een stuk minder krachtig dan de PS2, en dus worden de PS2 games in de toekomst ook een stuk mooier :)
nee ik wacht tot ik een PS2 kan kopen..

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op zondag 26 november 2000 18:42 schreef Frank128 het volgende:
die bak van sega is ook een stuk minder krachtig dan de PS2, en dus worden de PS2 games in de toekomst ook een stuk mooier :)
nee ik wacht tot ik een PS2 kan kopen..
wanneer kan je 'm dan kopen zeker over 3 jaar-dan is ie misschien 800,-. man heb je die prijs gezien (ze zijn helemaal debiel geworden bij sony) sony 1150,-
dreamcast 400,-

en als je gaat wachten kun je net zo goed een x-box kopen!

Verwijderd

400 piek!? waar?

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:50

Raimond613

Simracer

Op zondag 26 november 2000 18:53 schreef aftermath het volgende:

[..]
wanneer kan je 'm dan kopen zeker over 3 jaar-dan is ie misschien 800,-. man heb je die prijs gezien (ze zijn helemaal debiel geworden bij sony) sony 1150,-
Volgens mij waren PS1 en N64 ook zo duur toen ze pas uit waren... maar het gaat bij die dingen net als bij PC hardware :
als het nieuw is, is het duur, en als je heel even wacht is de prijs gehalveerd.

Ik zou voor de PS2 kiezen, omdat daar veel betere/leukere spellen op gaan komen.
Dreamcast is volgens mij toch meer op Japan georienteerd qua games.

iracing profile

Verwijderd

PS2 zal bij een paar maanden voor het uitkomen van X-box/Gamecube vanzelf zakken om toch kopers bij de concurentie weg te pikken, doet Sega nu ook en was bij PSX ook zo.

Gamecube wordt niks denk ik, gaat hetzelfde als die N64, komt te laat en is dan niet meer goed genoeg, plus een hoop 'kinder'spellen.
X-box snap ik niet zo, een pc-bedrijf wat consoles gaat maken (en er daarna zoveel dingen aan gaat maken dat het net een pc wordt). |:(

En met al die consoles kun je straks ook internetten en tekstverwerken, dus heb je gewoon een mindere niet upgradeble PC. De enige reden om een console te kopen is dat je op je tv kunt spelen in de huiskamer gezellig op de bank, of voor mensen die niet veel geld hebben (je hoeft in ieder geval geen monitor te kopen) en toch alleen maar spelletjes spelen (aangezien dit vaak kinderen zijn wordt de gamecube misschien toch nog wat ;)).

Verwijderd

Ik heb vrijdag mijn PS2 gehaald en hij is echt vet. Tekken Tag Tournament en Fifa2001 erbij gekocht en ik vermaak me nog wel even.
Vette graphics, het ziet er allemaal zeer gelikt uit. SSX is tot nu toe een van de mooiste games die ik gezien heb op de PS2.

Pirm is :9 met zijn PS2 *D

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
en trouwens als je die spellen legaal koopt heb jij een spel goedkoper dan 149,- gezien NEE (na toch nog een tientje goedkoper dan een nieuw n64 spel):)

amd 700 abit ka7 maxtor 30,7 128mb 133 asus v6800 soundblaster live, fps 2000

• kNarf_
Op zondag 26 november 2000 19:06 schreef jakki het volgende:
400 piek!? waar?
dat zou ik ook wel eens willen weten... :?

• kNarf_
ow ik heb het al gevonden:
(ik citeer van psxshop.nl)
PsxShop levert nu een Europese Sega Dreamcast met ingebouwde modem en het spel Chu Chu Rocket voor slechts F 451,25,-!
kost weliswaar iets meer dan 400 piek, maar dan heb je er wel een spel bij. (hoewel, chu chu rocket, wat is dat ?! nooit van gehoord :? )

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
398 stond ie op de HCC dagen met een game (volgens mij dat Chu Chu), heb staan twijfelen :)
Maar goed, die zaak die em aanbood zit een winkelcentrum verderop :)

Flickr | Lego collectie

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ok chu nogwat is inderdaat geen bijzonder spel maar om een dreamcast te kopen lijkt virtual tennis me wel leuk dead or alive 2
nogwat championchip fighting shenseu(spelling) crazy taxy soul caliber metropolis street racer en er zal nog wel wat meer zijn

en oja die 400,- is in de USA (hoewel je hem hier ook wel voor die prijs kan krijgen):Z

of je zoekt naar een 2e hansje(natuurlijk wel omgebouwd

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
hmmm kijk ff op dreamcast.ign.com-reviews C
chu chu krijgt een 9:?

nu lijkt het me nog niet echt een leuk spel maar ja

• kNarf_
hmm vet vaag japans spelletje :(
ik wil racegames :) nu lijken mij een aantal spellen op de dc wel erg cool, zoals F355 challenge, test drive le mans, MSR etc.
maar ja op de PS2 komt GT3 >:)

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 26 november 2000 18:53 schreef aftermath het volgende:

[..]
dreamcast 400,-

en als je gaat wachten kun je net zo goed een x-box kopen!
Ja en net voordat de x-box gereleased word krijg je weer een melding van een nieuwe console en dan zeg je: sjit ik wacht daarop want die heeft weer betere specs.

Zo kan je jaren wachten.
Ik heb vrijdag mijn PS2 gehaald en hij is echt vet. Tekken Tag Tournament en Fifa2001 erbij gekocht en ik vermaak me nog wel even.
Vette graphics, het ziet er allemaal zeer gelikt uit. SSX is tot nu toe een van de mooiste games die ik gezien heb op de PS2.
Pirm is met zijn PS2
*Jealousy*

• mbr
  • Laatst online: 21:15

mbr

Op zondag 26 november 2000 19:31 schreef Pirm1 het volgende:

Pirm is :9 met zijn PS2 *D
Vragen aan Pirm:

1) Hoe is het geluids- en beeldkwaliteit als je DVD-films speelt?

2) Wat voor tv-aansluitingen zijn er mogelijk? van ps2 naar scart of svideo aansluiting?

Bedankt!

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 22:29 schreef mbr het volgende:

[..]
Vragen aan Pirm:

1) Hoe is het geluids- en beeldkwaliteit als je DVD-films speelt? Perfecte kwaliteit. Ik ben zeer te spreken over de DVD-kwaliteiten.

2) Wat voor tv-aansluitingen zijn er mogelijk? van ps2 naar scart of svideo aansluiting? Beiden :)

Bedankt!

Verwijderd

ik heb nog een dreamcast te koop met 21 spellen controllers geheugenpack en rumble pack geintreseerd?

mailto:skuiper@xs4all.nl

btw op een dc kan je divx afspelen op een ps2 niet

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53
Yep, fl. 398,- op de HCC, bij de Gameshop Twente. Ik heb er een gekocht met een 4 MB memory card van fl. 59,-.

BTW, waar dient die modchip voor bij de Dreamcast?

Verwijderd

dan hoef je geen bootdisk meer te gebruiken

Verwijderd

Hi all,
Ik heb nu 2 maanden een dreamcast ik heb plus minus 70 games, en ik wil even kwijt dat ik hem tot nu toe toffer en mooier vind dan de ps2.
BTW sub: divx afspelen op je dc? gaat dus niet lukken, kan die dus niet aan 16 meg geheugen is bij lange na niet genoeg voor een divx, wel komt sega met een nieuwe bundel: een dreamcast met een regiovrije dvd player ( ff ps2 fokkuh denk ik>:)) pakketje kost ongeveer 300 dollar.
Ik krijg vanmiddag me eigen ps2 is kijken wat dat doet.

Verwijderd

BTW sub: divx afspelen op je dc? gaat dus niet lukken, kan die dus niet aan 16 meg geheugen is bij lange na niet genoeg voor een divx,
wel dus! je moet alleen avi omzetten naar het dc formaat

/update: ff 1 minuut zoeken en wat vind ik: http://dciso.free.fr/divx-en.htm

wel dus!

Verwijderd

Als je een divx gaat omzetten is het ook geen divx meer. Bij het converten naar een ander format gaat de kwaliteit daarmee ook verloren. Het is gewoon ( nog ) niet mogelijk om een divx kwaliteit film te loeren op een dreamcast.

Greetz
Pagina: 1