Toon posts:

Rood kruisje in afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Als ik op internet surf, en er komen foto's op mijn scherm, in de helft van de tijd is het gewoon een wit vakje met linksboven een rood kruisje. Dit is wel vervelend aangezien het bij bijna de helft is van de foto's die ik te zien krijg.

Heb al geprobeerd: Laatste update van IE6
Laatste update Quicktime 6

Maar toch blijft het probleem, zeer lastig, iemand dit ook al voorgehad? Iets tegen te doen?

THX

Verwijderd

hoeveel mb vrije schijfruimte?!

bij welke sites heb je het allemaal!?

Bij tweakers.net ed? Of alleen bij www.geocities.com/~UHYJYJh/576740.htm ??

Verwijderd

Topicstarter
Nee, bij die site's niet, soms bij tweakers als ik in de Forums ga zien, en er staan foto's bij van een case mod ofzo, de helft van de foto's kan ik niet zien, een wit vakje met een rood kruisjes links boven.

Nog 7.04 GB HD vrij.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je nu.nl als startpagina gehad?

Zoek maar eens hier op GoT naar nu.nl .. dan begrijp je me wel :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

die plaatjes zijn dan hoogst waarschijnlijk gewoon weggehaald bij de hostingserver waar die plaatjes opgezet zijn. dus is een rood kruisje de betekenis dat ze er niet meer zijn of in ieder geval niet gevonden zijn.

Sim-pel ;)

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

in het forum wordt er gewoon naar die afbeelding verwezen via een soort link. Als de afbeeldiingen van de server gehaald worden waarnaar die 'link' verwijst, komt er dat rode kruisje te staan. Daar kan je niks aan veranderen.

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Is het zo dat de plaatjes misschien gewoon niet meer bestaan?

/Edit: Spuit 11

[ Voor 14% gewijzigd door André op 20-06-2003 16:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
JAA? euhmm, raar, want ik heb dit ook wanneer ze per e-mail foto's naar me sturen. Oké, thx voor de info.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Dan staat er in je email een link naar een plaatje op het internet, en dat plaatje bestaat dan gewoon niet meer.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

misschien staan er spaties in het plaatje (bron) want daar heb ik ook wel eens last van

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

moet je terug spatie-en!!! :P

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik denk dat je echt iets duidelijker moet zijn met betrekking tot je probleem, want dit wel onwijs gokken wat het probleem kan zijn. Probeer eens de GoT-search of kijk op support.microsoft.com. De plaatjes kunnen het niet meer doen, of het kan bij jou aan je cache liggen bijvoorbeeld. Maar lees de FAQ Forumgedrag eens door met betrekking tot de eisen van een topic, want je bent niet echt duidelijk. Geef eens een paar voorbeeld-topics bijvoorbeeld, grote kans dat de plaatjes verwijderd zijn waar ze vandaan zijn gelinkt. Rechtsklik op Afbeelding -> Afbeelding weergeven.

Mocht je het opnieuw willen proberen, geef dan duidelijk aan waar het mis gaat en waarom en vooral: Wat heb je zelf geprobeerd en gevonden ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.