Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29908

Topicstarter
Als Time2SMS-member kan je gebruik maken van de vele leuke en handige SMS-diensten, waaronder het versturen via internet van 5 sms-berichtjes per dag. En dat geheel gratis!!!

[...]

Nadat je je aanmelding hebt verzonden ontvang je eenmalig een unieke code. Deze code ontvang je per e-mail alsmede via je mobiele telefoon.

[...]

Mocht je geen gebruik meer willen maken van het versturen van gratis smsjes dan kun je je heel simpel afmelden. Dat gaat per mobiele telefoon.
sms AFMELDEN SMS naar 7878 en je bent afgemeld.
dit staat trouwens ook nog in hun algemene voorwaarden:
Als algemene regel openbaart Shafer B.V. geen persoonlijke informatie van u, als u daarvoor niet uw uitdrukkelijke instemming verleend heeft of in bijzondere omstandigheden, bijvoorbeeld als wij daarvan overtuigd zijn, dat deze informatie voor juridische doeleinden of in de hieronder beschreven omstandigheden benodigd worden. Op basis van vertrouwelijke overeenkomsten kan Shafer B.V. gebruikersinformatie aan derden doorgeven! Shafer B.V. geeft uw persoonlijke informatie aan zakenpartners of sponsoren, waarbij u voor de overgave uitvoerig wordt geïnformeerd. In de meeste gevallen gaat het hier om het doorgeven van uw e-mailadres.
iemand al ervaring met deze site? (tiem2sms.com) je moet namelijk een smsje sturen om je aan te melden, en als je je afwilt melden moet je weer smsen, krijg je dan smsjes waar je voor moet betalen? of zie ik iets over het hoofd???

komen de smsjes van time2sms overal en op tijd aan ???

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 29908 op 20-06-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

je link klopt niet
http://time2sms.com is het...
kende het overigens niet...

ik vraag me trouwens af welke vertrouwelijke informatie ze kunnen doorgeven?
welke ringtones je download? je telefoonnummer?
dat laatste kunnen ze ook via de provider doen volgens mij, en dat eerste boeit me niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 22545 op 20-06-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16171

yep gebruik hem. Je betaald eenmalig dat smsje om aan te melden en dan 5 gratis iedere dag. Daarnaast kun je ooit een raclame sms krijgen. Ben nu ruim 2 weken lid maar nog geen gehad dus valt ook wel mee. Verder toppie site snelle aflevering van sms'jes

Groeten Heddock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83321

Ik zou er niet aan beginnen. Zit dalijk je mailbox nog voller met SPAM als die al zit (waarschijnlijk :P)

Je kan ook gewoon http://www.hotsms.com gebruiken. Krijg je per dag 1 gratis sms-je en kan je heel goedkoop sms-jes inkopen.

En komen direct aan. Gebruik dat al maanden! :9~ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 09:01
Voordat we je aanmelding kunnen activeren controleren we of het door jou opgegeven mobiele nummer wel bestaat.
Om dit te controleren sms je: ACT SMS naar 7878 (je betaalt alleen het SMS tarief van je provider, verder niets!)
Toch vertrouw ik het ook om een of andere reden voor geen meter, maarja 5 smsjes gratis per dag is wel weer mooi meegenomen.
Beetje spam kan er nog wel bij als ik maar niet van die dure betaal smsjes ga krijgen, daar ben ik wel bang voor.
Zijn er inmiddels al wat meer ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha aan die sms die ik zowiezo al dat er iets niet klopt.
Je krijgt dan zeker te weten een dure sms terug met "Bedankt voor uw aanmelding ofzo!" :P

Een normale betrouwbare dienst die stuurd (ter controle of het nummer klopt) jou een sms met activatie code die je op de site moet invullen. (en je dus niets zelf hoef te sms-en...en die sturen ze dan normale wijze dat het jou niks kost. (Zo werken ze bij HotSMS.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 09:01
Nee niet gebruiken dus.
Heb die code niet eens naar hun gesmst en krijg vandaag al een bericht van hun.
Kosten €1,10.
Ik ga maar eens een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat de afzender blokeren bij je provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:08

Wallie

Herr

Anoniem: 83321 schreef op 11 July 2003 @ 19:04:
Laat de afzender blokeren bij je provider...
Sinds wanneer kan dat... en bij welke provider?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of er providers zijn die echt specifiek op nummer kunnen blokeren. Er zijn wel providers die alles in één keer kwa betaalde sms diensten voor je kan blokeren (O2 bijvoorbeeld...)
Pagina: 1