Toon posts:

Dom vraagje over video kaarten merken

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan om een ATI Radeon 9700 kaart te halen en m'n supplier heeft alleen een Club3D liggen.
Aangezien ik nog nooit van dit merk heb gehoord, vraag ik me eigen af of dit een een goede merk is.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

dit kun je vinden in de search bovenaan de pagina.

De meningen over dit merk zijn nogal verdeeld, maar je kunt gerust zeggen dat dit een van de betere B-merken is.

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.
Zat te zoeken op de Tweakers site maar kon niks relevants vinden. Ik zal de zoek optie op de forums proberen

Verwijderd

Ik heb hem, en ik vind het een fantastisch kaartje !!! mooie 2d beeld kwaliteit ook !! :)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 13:16
Gewoon kopen, ik heb er ook 1 in m'n systeem zitten en ben er wel tevreden over.
Uiterst goeie prijs kwaliteit verhouding (ik heb er 197,- voor betaald)

Dat viel mij ook inderdaad direct op, de 2D kwaliteit is echt :9~ veeeeel beter dan ik had verwacht

[ Voor 27% gewijzigd door Supershiva op 20-06-2003 15:53 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Club3D is goed voor de prijs. Ik heb er ook 1, enige echte nadeel is dat er geen gaten rond de core zitten.

Zie ook deze topic: Club3D werkelijk een slecht merk?

[ Voor 16% gewijzigd door Aikon op 20-06-2003 15:54 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
maar club 3d en saphire zijn toch eigenlijk BBA kaarten (saphire wel d8 ik want die maakt ook de kaarten voor ati)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 20 June 2003 @ 17:08:
maar club 3d en saphire zijn toch eigenlijk BBA kaarten (saphire wel d8 ik want die maakt ook de kaarten voor ati)
Club3d is BBA en Sapphire PBA.

Verwijderd

google niet om je af te dissen, maar je kunt jezelf beter aanleren om voordat je iets koopt gewoon rescensies op internet te lezen dan naar meningen van mensen te vragen.

De resultaten van testen van mensen die er meerdere naast elkaar hebben vergeleken, is gewoonweg waardevoller (zeker als je er meerdere leest), dan iemand die hier toevallig zo'n kaartje heeft en het wel strak eruit vind zien op zijn pc'tje en bij hem toevallig nooit problemen heeft gehad.

Maar ik zie ze overigens wel redelijk vaak liggen, dus zo slecht zullen ze nou niet zijn denk ik.
Daarnaast kun je je afvragen, hoeveel club3d nog veranderd aan de standaard ATI layout, die zijn ook niet slecht in feite.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 17:55 ]

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Mijn eigen denkt: als mensen slim genoeg zijn om hun eigen vraag dom te vinden dan zouden ze toch ook moeten weten dat het zo op-tesearchen valt ? (leuke contaminatie :P)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de search even ajb, hier is echt meer dan genoeg over te vinden :)

[search=Club3D] [search= Club 3D]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.