• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Ik heb een Palm IIIx. deze heeft sinds twee weken rare kuren. Heel af en toe valt het display compleet uit. Hij blijft verder wel gewoon werken (touchscreen geeft netjes piepjes, HotSync doet het ook..).

Maffe is dat het enige om hem weer aan de praat te krijgen een harde reset is dmv reset button op de achterkant.

Ik heb gezocht maar heb nog niemand gevonden die soortgelijke problemen, of laat staan, een oplossing voor me had..

Iemand hier?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Het is hoogstwaarschijnlijk een hardware probleem. Ik weet niet of het de moeite loont om zo'n 'oude' Palm nog te repareren. Wellicht een goed moment om up te graden naar een mooie Sony Clie SJ22 met een hires kleurenscherm en 16 Mb intern geheugen?

Alors.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Het zou ook kunnen dat de flatcable van het schermpje geen goed contact maakt..ik zou zeggen maak hem open, controleer de contactjes van de flatcable.maak het schoon en kijk of het probleem is opgelost.
Als dir niet werkt zit het probleem ergens anders..en is waarschijnlijk niet te repareren

Beste film ooit

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Tnx Soepkip, het ws idd de flatcable van me mainboard naar me LCD...

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.