Toon posts:

Starsky & Hutch [PC] - krijg geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net Starsky & Hutch geinstalled, maar wat ik ook instel, op geen enkele manier krijg ik beeld.. mijn beeldscherm blijft ''knipperen', gezeik met refresh rate lijkt het wel..
Nieuwste Drivers van mijn Voodoo fx5200 hielp ook niet :(
iemand suggesties?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Met die Voodoo FX5200 bedoel je een Geforce FX5200? Want ik ken namelijk geen Voodookaarten die zo heten. En als het wel een voodookaart is, dan heb je weinig kans dat het spel gaat werken.

Welke Windows draai je trouwens en wat is de rest van je systeem? Als je niet weet wat je allemaal kan vermelden, moet je even hier kijken: Lees dit voor je een topic opent/een reply post! :)

Als je Windows XP draait zou het inderdaad aan je refreshrate kunnen liggen. Als je een refreshfix programma hebt draaien moet je die eens uitschakelen of op 60 Hz laten draaien en dan kijken of het wel lukt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
thnks voor je antwoord!
Tis idd een Geforce FX5200 hehe.. zat ff niet na te denken.
Net nog geprobeerd om nieuwste drivers van beeldscherm te installen, want refreshrate op 60 Hz zetten maakte ook geen verschil, hij staat nu standaard op 75.. En refreshfix proggy's heb ik niet ofso.
specs:: WinXP, P4 2500, 512 DDR

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Meestal is geen beeld krijgen een driverprobleempje, dus probeer eens wat oudere drivers.
Bijvoorbeeld de Detonator 41.09, deze heb ik veel gebruikt en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ze zijn ook WHQL dus goed gekeurd door Nvidia.
En ik weet niet of Starsky & Hutch DX nodig heeft, maar je zou ook Direct X 8.1 kunnen proberen. Of Direct X 9.0a als je al DX8.1 draait :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer ff die Detonator.. Direct X 8.1 en 9.0a beide al geprobeerd :)

Verwijderd

Topicstarter
without succes :(
Pagina: 1