Toon posts:

[asus a7n8x delux] Echo geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen

Ik heb een beetje problemen met mijn onboard geluid. Hij werkt wel ofzo maar hij geeft een echo geluid. en dat is nogal irritant want het lijkt niet of je in een kelder zit 8)7 vooral met msn mssg geluidjes enzo...

Kan iemand mij misschien even helpen en zeggen hoe ik het uit zet?

thnx _/-\o_

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik neem aan dat je gewoon een geluidseffect aan hebt staan... Dat kun je toch gewoon selecteren door op het nVidia icoontje in je systray te dubbelklikken.

• hrodenburg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46
Je kan ook ff checken of je connectortje goed is. Als je massa niet goed contact maakt, kan dat ook nog wel eens echo gevolgen geven. Ik heb zelf ook een A7N8x maar vind de onboard geluid een beetje triest. Veel storing ed.

Verwijderd

Topicstarter
waar moet volgens jou dan het menuutje staan voor instellingen, ik had hiervoor al een beetje zitten zoeken

Verwijderd

Topicstarter
waar staan die instellingen?

Verwijderd

Heb je de software van je geluidskaart wel geïnstalleerd? Anders staat het icoontje niet in je taakbalk. ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

De instellingen staan rechtsonder in je systemtray, in je soundstorm control panel. Als je dat niet ziet, dan heb je de Asus nForce2 software waarschijnlijk niet geinstalleerd, ff doen dus ;). Verder over dat ge-echo: waarschijnlijk omdat je speakers verkeerd zijn ingesteld (misschien handig om te checken of het voor 2, 4, 5.1 of 6.1 staat ingesteld) en het kan ook zijn zoals MrEdge_ zegt, dat er een echo-effect aan staat. Zoiets had je zelf trouwens zeer snel kunnen vinden als je ff in Windows of in je handleiding had gekeken... Als je het echt niet kan vinden, ga eerst zoeken (www.nforcershq.com bv), en open dan pas een nieuw topic als je er echt niet uit komt.

Volgende keer dat je een topic opent, graag een nette startpost met zoveel mogelijk info, vooral over wat je al hebt geprobeerd en gevonden, specs (wat voor speakerset bijvoorbeeld) en dergelijke. Als je zo volledig en zo duidelijk mogelijk bent in je startpost, zijn mensen sneller geneigd te helpen en kunnen ze je vaak ook beter en sneller helpen.

Lees daarom ook nog even de forumfaq vooral het gedeelte over gedrag/forumsurvival door,en de dit graag lezen eer je post sticky bovenaan PMG, dan is iedereen weer blij :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1