Toon posts:

MSN6 Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Julle kennun ongetwijfeld dat menu lauch site waarme je allerlei spelen op kan starten.
Nu lekt het me om boet kaas en eieren te doen en desision weel.
Maar als ik bejeweld wil starten komt er niet dat extra planet te voorschijn bij mij en zegt messenger.
Messenger was unalbe to bejeweld, ook de ander opties doen het niet(file sharing enzo).

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:57
Welke versie van msn6 heb je?

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zou je misschien je probleem iets beter kunnen formuleren in normaal Nederlands ?

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 17:19

Altaphista

1. check manual, 2. ask

idd, ff normaal Nederlands kan geen kwaad.
Het is nog maar een Beta, vergeet dat niet he. Bij mij doet de audio het ook nog niet.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Zo'n topic kunnen wij toch niet serieus nemen als je in 4 regels al zoveel tiepfouten maakt dat wij de zinnen niet kunnen begrijpen :?
Trouwens MSN 6 is nog in beta status dus het kan weleens zijn dat er iets niet werkt, jammer pech gehad mischien werkt het in de final versie wel bij jouw.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja sorry, maar probeer het even opnieuw (en duidelijker), als ik naar je andere topics kijk kan dat best: zo is het erg lastig te volgen :)

Kijk trouwens eerst even de andere topics over MSM(6) door trouwens, er is al best wat gezegd over in ieder geval filesharing. Trouwens is het dan idd ook handig om meer info te geven: versie, OS, netwerkindeling etc :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.