Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Toch maar een weblog?
Ikzelf heb O2 en ben tevreden over het berijk.
Ik vraag me meer af waarom deze actie wordt gehouden. Het is een enorm dure manier om reclame te maken. Als het nou gesponsord zou worden door O2 zelf zou het beter te zijn begrijpen, dat is toch wel een groter bedrijf dan zoiets als GSPplaza.
Maargoed, er zijn meer van dit soort acties geweest wat succesvol bleek te zijn. Het lijkt me in dit geval ook niet fake.
🌞🍃
nu nog zorgen dat ze het optijd opzegt
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Maar is het dan extra duur in vergelijking met een T-Mobile 300 belminuten bijvoorbeeld.
Want volgens mij is het tarief hetzelfde
Want dan betaal je zo hoog maar dan heb je 300 belminuten. Maar dat keer die 11 cent/minuut dan kom je toch op rond 30 € per maand uit of zie ik dat verkeerd.
Kan je beter O2 pakken, en dan moet je gewoon wa bijbetalen, mja 500 belminuten is wel veel hoor geloof me maar
k kan dit ook wel es aan gaan schaffen, kost op jaarbasis maar €20 ofzo..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me dat dit gewoon mag, aangezien het gewoon een normaal nummer is...Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 09:00:
Weet iemand of je die 500 minuten ook mag gebruiken om analoog in te bellen bij een provider ? (geen 06- inbelnummer, gewoon een 030-xxxxxx nummer).
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
[ Voor 85% gewijzigd door Eastman op 28-06-2003 12:04 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Het gaat hun alleen om het bellen, niet wat je transporteert.Korakal schreef op 28 June 2003 @ 11:56:
Nee, vrijwel zeker dat het hier NIET onder valt. Het is namelijk dataverkeer, en je hebt een belbundel voor spraakverkeer.
Ik denk als je een 030 nummer belt zou het wel mogen.
Verwijderd
waarom alleen maar de eerste 3 maanden? Is dit een andere abonoment of zoiets dergelijks. Of gewoon hetzelfde abonoment die in de starterspost staat beschreven.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 12:09:
Ik heb zelf van de week ook 02 besteld, siemen s55 met o2 500 abo, siemens + cam kosste maar 129,- ! en dan de eerste 3maanden die 500 gratis [3 x 5 euro] en GEEN aansluitkosten... geen adders onder het gras, toestel is ook nog eens simlock vrij dus kan ook altyd nog een oud KPN simmetje in bij slechte ontvangst
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 02:54 ]