Freecom Beatman Flash-64 - Nekkoord, hoe vastmaken?

Pagina: 1
Acties:

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-02 10:48

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik heb nu al een paar weken een Freecom Beatman Flash-64, echt een heerlijk apparaatje. Past ook overal in, dus heb ik 'em nogal eens in m'n borstzak. Maar nu flikkerde dat dingetje laatst bijna uit dat borstzakje, en daar schrok ik dus best wel van (had niet veel gescheeld of m'n dingetje was kapot geweest). Nu heb ik al een tijdje zitten prutsen met dat nekkoord wat erbij zit, maar ik snap dus echt niet hoe ik dat ding vast moet krijgen aan de Beatman. Kan iemand dat misschien uitleggen? :?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

]Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player kijk hier maar eens zal het wel tussen staan en anders kan je het daar vragen

Cons:::BB4E

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Dat topic had ik inderdaad al gezien, maar daar staat dus niks in over dat nekkoord. En aangezien dat topic ook een beetje dood is, vraag ik dit liever in een nieuw topic...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

oh ok sorry dan

[ Voor 50% gewijzigd door shameblaster op 20-06-2003 14:57 . Reden: foutje ]

Cons:::BB4E

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Sorry voor het schopje, maar weet echt niemand hier hoe dat ding vastgemaakt moet worden? :'( Ik ben toch niet de enige hier met zo'n Beatman? :?

Verwijderd

Ik kan zo even niet zien hoe dat koord eruit ziet (je kan een pic posten), maar als het hetzelfde werkt als bij een I-bead, of een Canon digicam, kijk dan even hier, stukje naar beneden in de faq, naar: hoe maak ik mijn nekkoordje vast :?. Daar staat 't. Of vraag je lokale scoutingboer :)

• tijn.online

tijn.online

Topicstarter
Ja!!! Precies hetzelfde koordje! Nou zit 'ie in ieder geval wel goed vast.

Verwijderd

euhm is niet zo lastig hoor. gewoon de knoop van het touwtje loshalen. door de zijkant van de beatman halen. dan weer door het kopje heenhalen. Strakke knoop maken. en hij zit :)
Pagina: 1