Toon posts:

[TO:AOT] Waar te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar een keer weer proberen dan, de vorige keer is mijn topic onterecht op slot gezet door itsnows, die overigens niet op mijn mails reageert |:(

topic : [rml][ TO:AOT Retail] Waar te koop?[/rml]

Ik heb zojuiste de volgende mail van freerecordshop ontvangen :

----------------------------------------------------------------------------------

Beste Rob,

Naar aanleiding van je bestelling op onze site hebben wij een teleurstellende mededeling.

Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site.

* Tactical ops

Deze wijziging is overigens direct doorgevoerd op de site om een soortgelijk probleem in de toekomst te voorkomen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn ons je bank- of girorekeningnummer te mailen, dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening.

Onze welgemeende excuses hiervoor.

Graag zien we je binnenkort weer op onze internet site of in een van de ruim 180 Free Record Shop winkels!

Met vriendelijke groet,

Het team van FREE RECORD SHOP

------------------------------------------------------------------------------------

Nu dus mijn vraag : wie weet waar ie nog OP VOORRAAD ligt? Aub geen posts plaatsen van bol.com ofzo want die hebben hem nog wel op de site staan maar kunnen hem ook niet leveren.

Als er iemand is die hem aan mij wil verkopen mag dat natuurlijk ook :)

ps. vind het wel jammer dat je je zo laat kennen itsnows, als je een topic ten onrechte heb geclosed wees dan ook een vent en geef toe dat je een foutje hebt gemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 13:02 ]

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

erm .... je geeft zelf al in je vorige topic aan :
Maybe wel een stomme topicstart, merk wel of er een slotje op komt of nie
en als itsnows niet op je mail reageerd en je vind dat je echt benadeeld bent kun je altijd nog een bemiddelings formulier invullen bij het GoT bemiddelings team. Je vorige topic zo beginnen is natuurlijk vragen om een slotje
ps. vind het wel jammer dat je je zo laat kennen itsnows, als je een topic ten onrechte heb geclosed wees dan ook een vent en geef toe dat je een foutje hebt gemaakt
het afzeiken van een mod vind ik ook NOT DONE, dit slaat natuurlijk nergens op, voor het zelfde geld heeft itsnows jou mailtje om een of andere rede (nog) niet gelezen.

itsnows is ERG duidelijk, het is niet de bedoeling dat wij GoT users voor jou naar een game moeten gaan zoeken omdat je zelf te lui ben om dat ff te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door CRiMiNaL op 20-06-2003 13:03 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 20 juni 2003 @ 12:59:
erm .... je geeft zelf al in je vorige topic aan :

[...]

en als itsnows niet op je mail reageerd en je vind dat je echt benadeeld bent kun je altijd nog een bemiddelings formulier invullen bij het GoT bemiddelings team. Je vorige topic zo beginnen is natuurlijk vragen om een slotje

[...]

het afzeiken van een mod vind ik ook NOT DONE, dit slaat natuurlijk nergens op, voor het zelfde geld heeft itsnows jou mailtje om een of andere rede niet gelezen.

it snows is ERG duidelijk, het is niet de bedoeling dat wij GoT users voor jou naar een game moeten gaan zoeken omdat je zelf te lui ben om dat ff te doen.
en jij bent zeker de GOT moderator bodyguard ofzo?

Laten we eerlijk zijn, ongeveer een week of 2 geleden is de 3.40 patch uitgekomen voor TO.... is het dan niet raar dat je dan nergens meer een dergelijke game kan kopen?

Ik weet trouwens niet wat jij onder afzeiken verstaat? Noem jij dit afzeiken dan :?
Als je iets zwak vind betekent dit niet direct dat je iemand afzeikt. Itsnows zal ongetwijfeld een eerlijke en goede mod zijn, maar iedereen maakt wel eens fouten en hij dus ook ;)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 14:09

Pubbert

random gestoord

Zucht, Itsnows sluit je topic niet voor de lol, als je de FAQ's leest dan zie je dat je hiermee je gelijk niet haalt. Dit is best wel te vinden, en TO is zelfs bij de V&D nog wel te krijgen.

offtopic:
staat al report in SeM

[ Voor 15% gewijzigd door Pubbert op 20-06-2003 13:10 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

freerecord shop :?

1. volgens mij staat er wel degelijk BOL.COM in mijn sluitmsg.
Van die site:
Tactical Operations - Assault On Terror PC

Infogrames

bol.com prijs: € 39,99
Volgens mij leveren ze deze dus wel degelijk :)
Het hoofdmagazijn heeft ze wel degelijk op voorraad (en ja IK kan de magazijnvoorraad van hun leverancier inkijken :) ).
2. Jouw email is wel degelijk beantwoord (ten minste ik heb een email beantwoord met een vraag over dat gesloten topic maar er stond volgens mij niet een nick-name in).

3. Hoezo maak ik ergens een fout? Het is en blijft een zoekvraag :) Helaas werkt kieskeurig.nl niet meer op games maar daar wordt aan gewerkt :)

Net zo hard op slot: zie punt 1.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 13:17 ]

Verwijderd

Ik zou het eigenlijk niet moeten doen maarre http://www4.vergelijk.nl/software/index.html
winkel titel prijs porto totaal levertijd
amazon.co.uk tactical ops 13,78 6,81 20,59 5-7 dagen
amazon.com police: tactical training 16,95 7,61 24,56 11-21 dagen
amazon.com soldier of fortune tactical 25,43 7,61 33,04 11-21 dagen
amazon.com tactical ops 25,43 7,61 33,04 11-21 dagen
eshop.nl police tactical training 29,95 5,50 35,45 3-10 dagen
nlstore.nl tactical operations 36,96 0,00 36,96 5-25 dagen
amazon.co.uk tactical manager 2 33,38 6,81 40,19 5-7 dagen
pcmedia.nl tactical ops: assault on terror 38,95 4,00 42,95 2-4 dagen
whsmith tactical ops 36,28 7,23 43,51 2-6 dagen
eshop.nl tactical operations - assault on terror 45,95 2,25 48,20 3-10 dagen
rilex.nl tactical operations: assault on terror 49,50 1,75 51,25 3 dagen
amazon.de atf advanced tactical fighters. cd- rom für windows 95/98. 107,04 5,17 112,21 7-21 dagen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.