Ik heb een vraagje over een ECC2 proxy. Is er op dit moment een proxy die kan sparen maar wel ervoor zorgt dat alle members hun DP's op hun account krijgen? BVD Robkazoe
Er is een proxy van Feline die kan sparen, maar het grote nadeel van deze proxy is dat hij alleen dp's accepteerd van een bepaald email adres.
Wat ik heb gedaan is voor iedere user zo'n proxy gedraait op een andere poort, en die dan ingesteld stond op hun email adres.
Wat ik heb gedaan is voor iedere user zo'n proxy gedraait op een andere poort, en die dan ingesteld stond op hun email adres.
...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
gaat dit zwaar achteruit op de CPU power want ik wil zelf natuurlijk ook nog wel ECC2 runnen met behoorlijk wat irritrations
Oeh dat zou ik niet weten, iemand anders draait het. Zal het hem eens vragen als hij weer thuis is.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Onze subteamproxy kan dat ook, voorlopig is hij echter nog (lang) niet public. te downloaden.
Voor meer info verwijs ik u graag door naar onze bijtgrage proxybeheerder
( _piranha_ voor de mensen die traag van begrip zijn
)
is een goede proxy! * Pyrus promoot
En erg cpu intensief is hij niet, aangezien _piranha_ hem draait op een 486 en dit prima werkt
* Pyrus aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden om de proxy te gebruiken of om een release datum te krijgen (als die al komt
). Deze post is alleen ter kennisgeving van het bestaan de proxy
@E-Jey
te laat mien jong!
Voor meer info verwijs ik u graag door naar onze bijtgrage proxybeheerder
is een goede proxy! * Pyrus promoot
En erg cpu intensief is hij niet, aangezien _piranha_ hem draait op een 486 en dit prima werkt
* Pyrus aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden om de proxy te gebruiken of om een release datum te krijgen (als die al komt
@E-Jey
te laat mien jong!
[ Voor 4% gewijzigd door Pyrus op 20-06-2003 12:59 ]
Whaha wij hbb dan een veel betere proxie! Die draait op een 486
Hij is zelf geschreven door _piranha_
Hijs alleen niet public
Bij ons flush iedereen op een eigen mail adres 
edit:
Pyrus is me net te snel
edit:
Pyrus is me net te snel

[ Voor 10% gewijzigd door E-jey op 20-06-2003 13:00 . Reden: Pyurs :( ]
Onze proxy is niet public te downloaden, maar wel public te gebruiken. Je kan dus wel flushen via de onze, hoef je, je niet druk te maken over its
Ik kan zo een team voor je aanmaken als je wilt.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Kunnen wij dan ook bepalen of en hoeveel dp's er geflushed worden?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Je bedoelt alsin een bovengrens?
Yeah sure
Alhoewel onze manier om dat te doen nog niet helemaal uitgekristalliseerd is..
Maar het werkt. Zie de 1337 flush van DDC en onze dagelijkse 337 flush
Yeah sure
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Thnx, dat is precies wat we zoeken!
Vanaf wanneer gaan we sparen en tot hoeveel?!
Vanaf wanneer gaan we sparen en tot hoeveel?!
Nog 1 vraagje: hij wordt wel op elke account geflusht en niet op 1 mailadres (ledz@hotmail.com bv). Als dat zo is willen wij wel zo'n dingetje hebben.
@X-G: dat hoeft niet iedereen te weten maar check het forum maar fftjes
@X-G: dat hoeft niet iedereen te weten maar check het forum maar fftjes
Die kan je ook zo verbouwen dat ie alles accept.ColdFusion schreef op 20 June 2003 @ 12:36:
Yep, zo draaien wij ook 12 proxies op 1 pc
De proxy van Feline kun je hier downloaden.
Is maar een functie aan code... je zou met een klein beetje werk zelfs alles onder 1 mailadress kunnen flushen met dat ding.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
GheheRobkazoe schreef op 20 juni 2003 @ 15:18:
Nog 1 vraagje: hij wordt wel op elke account geflusht en niet op 1 mailadres (ledz@hotmail.com bv). Als dat zo is willen wij wel zo'n dingetje hebben.
Dat is een goed punt. Alles wordt op 1 adres geflushed..
Hoewel de aanpassing om dat niet te doen heel simpel is.. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat men dan zou willen..
Is dus te fixen.
U R 100% right.Theuno schreef op 20 juni 2003 @ 15:26:
[...]
Die kan je ook zo verbouwen dat ie alles accept.
Is maar een functie aan code... je zou met een klein beetje werk zelfs alles onder 1 mailadress kunnen flushen met dat ding.
Is gewoon in code te downloaden. Dus je kan alles aanpassen wat je wilt aan Feline zijn proxy.
Wij hebben zelf sindskort ook de Feline proxy draaien. Door een kleine aanpassing in het script kun je onder je eigen emailadres flushen zodat iedereen z'n eigen stats heeft. Ik weet zelf niet wat en waar de code aangepast moet worden, want dat heeft Timbo voor ons gedaan. Dus als je hem lief aankijkt kan die misschien de aanpassing posten
Verwijderd
Hoezo nog niet uitgekristalliseerd? Flusht ie dupes? Of af en toe niet geheel precies, zodat je 1337 flush in het water valt?Funcracker schreef op 20 June 2003 @ 13:30:
Kijk, met zo'n reactie lok je 't gewoon zelf uit
Wat onze subteamproxy betreft: zoals mijn team mates Pyrus en E-Jey al postten is dat mijn eigen progsel en dat werkt vrij aardig op dit moment. Maar de proxy is nog niet publiek beschikbaar. En dat is niet omdat ik 'm niet publiek wil vrijgeven, maar omdat hij volgens mij niet geschikt is om publiek te geven. Het werkt allemaal wel, maar zeker niet op een gebruiksvriendelijke manier. En hij vraagt ook nog redelijk wat 'onderhoud' om ervoor te zorgen dat ie vlot blijft draaien...
Ik werk aan een nieuwe versie, die wel publiek gemaakt zal worden, maar dat schiet eerlijk gezegd niet op... veel te druk met andere dingen. Maar op een dag, in de verre verre toekomst...
Pagina: 1