Toon posts:

Rare DVDShrink Foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist probeer ik een DVD naar mijn harddisk te gooien met DVDShrink, en nu krijg ik vervolgens de volgende rare foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/fout.jpg

Het lijkt erop dat het programma zegt dat de DVD niet te decoderen is, omdat de DVD beveiligd is met CSS. Dit vind ik erg vreemd, want DVDShrink zou CSS toch gewoon moeten kunnen decrypten?

Verwijderd

Ligt eraan,

Dit betekend voor mij dat ik een film meestal moet afspelen tot het einde en daarna proberen te rippen. Dan is het probleem meestal opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
Kun je jezelf nader toelichten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:50:
Kun je jezelf nader toelichten?
Ik heb met Instantcopy zo'n zelfde probleem gehad. Research leverde mij op dat bijna altijd het laatste stukje van een film beveiligd kan zijn met een sleutel die geunlocked moet worden.

Dit doe je door de film eerst af te spelen met bijv. Powerdvd tot het einde ongeveer, en daarna beginnen te rippen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 12:05:
[...]

Ik heb met Instantcopy zo'n zelfde probleem gehad. Research leverde mij op dat bijna altijd het laatste stukje van een film beveiligd kan zijn met een sleutel die geunlocked moet worden.

Dit doe je door de film eerst af te spelen met bijv. Powerdvd tot het einde ongeveer, en daarna beginnen te rippen.
Dus gewoon de film tot het einde af laten spelen met PowerDVD, daarna DVD Shrink gebruiken, en dan zou het moeten lukken?

Verwijderd

Zonder PowerDVD af te sluiten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 12:12:
Zonder PowerDVD af te sluiten?
Dat kan soms ook ja, verschilt per dvd :)

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:02

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

en als je hem eerst met dvd decrypter op de hd zet? en dan pas dvdshrink gebruikt?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Ik heb gewoon PowerDVD aangezet, ben toen de film gaan afspelen, en daarna heb ik DVD Shrink aangezet. Vreemd genoeg kreeg ik de foutmelding nu niet. Waarom werkt het nu eigenlijk wel?
Pagina: 1