Toon posts:

Mediaplayer 9 opschonen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren een nieuw HD in m'n pc gezet, en alle files overgezet op die nieuwe HD.

Het probleem is dat Mediaplayer 9 alle files dus ook van m'n oude HD (die niet meer in m'n pc zit) ziet. (maar hij kan ze natuurlijk niet afspelen)

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mediaplayer 9 alle oude files (die niet meer op m'n pc staan (zo'n 4000 ofzo)) niet meer laat zien?

Klinkt echt vet basic maar krijg het niet voor elkaar.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
winamp 2.x gebruiken ;)

Een afspeellijst verwijderen
Klik op Mediabibliotheek en vouw Mijn afspeellijsten uit om de gemaakte afspeellijsten weer te geven.
Klik op de afspeellijst die u wilt verwijderen en ga vervolgens als volgt te werk:
Klik op en klik vervolgens op Afspeellijst verwijderen.
Klik met de rechtermuisknop op de afspeellijst die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen.
De afspeellijst wordt verplaatst naar de map Verwijderde items.

Dit staat gewoon in de help van media-player 8 neem aan dat dat bij 9 ook nog zo is :)

Gemeld ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar zie je de (verwijzing naar de) files dan :?

edit:

thacow gaat door voor de koelkast :P

[ Voor 38% gewijzigd door BtM909 op 20-06-2003 11:32 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
thacow schreef op 20 June 2003 @ 11:30:
winamp 2.x gebruiken ;)

Een afspeellijst verwijderen
Klik op Mediabibliotheek en vouw Mijn afspeellijsten uit om de gemaakte afspeellijsten weer te geven.
Klik op de afspeellijst die u wilt verwijderen en ga vervolgens als volgt te werk:
Klik op en klik vervolgens op Afspeellijst verwijderen.
Klik met de rechtermuisknop op de afspeellijst die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen.
De afspeellijst wordt verplaatst naar de map Verwijderde items.

Dit staat gewoon in de help van media-player 8 neem aan dat dat bij 9 ook nog zo is :)

Gemeld ;)
Sorry dit bedoel ik niet het gaat niet om m'n playlist

wanneer je bijvoorbeeld het album Blof - Omarm op je pc hebt staan, maakt mp9 een kopje aan onder artist --> blof en onder album --> omarm

Aangezien ik nu dus een andere HD erin heb zitten heeft mp 9 opnieuw het album Blof - Omarm gevonden terwijl de oude verwijzing naar m'n oude HD er nog staat.

Verwijderd

Topicstarter
Got it!!!

To remove duplicate items from your Media Library
On the File menu, point to Add to Media Library, and then click By Searching Computer.
In the Search on list, click the folder or drive where the items were stored, and then click Search.
Any items that are no longer in the folder or on the drive are removed from Media Library.

Probleem was dat ik die schijf er niet meer in had zitten, maar ze zijn nu toch weg.

Tnx

Ciao