Toon posts:

[XP] Af en toe ruis bij het afspelen van een CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in Windows XP een originele CD afspeel via mijn DVD speler (LiteOn) in WinAMP dan komt er af en toe spontaan kijharde ruis uit mijn boxen... dit is volgens mij puur softwarematig...

Geluidskaart:
AUDIOTRACK Inca88
8 analog in/output breakoutbox, samplerate, 32,44.1,48kHz, 20b S/PDIF out, Midi 2in 2out.
Maar volgens mij heeft het weinig met de geluidskaart te maken.. Heb al nieuwe drivers, dit heeft ook niet geholpen.

Weet iemand waar het aan kan liggen?!

Alvast bedankt!

Verwijderd

Is het niet invloed van je hd. Of misschien wel de speler zelf? Ik hoor mijn cd-speler altijd "op-spinnen".

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:45

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Dit slaat misschien nergens op maar werkte wel bij mij :P

Ik had mijn soundcard naast mijn tv tuner en videokaart zitten.
Heb hem toen in ander PCI slot gezet eh voila :)

Everybody has one :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet het opspinnen van mijn speler....
De ruis is ook extreem.. zowieso hoor ik helemaal geen muziek meer en het lijkt op een radiozender die kijhard ruist...

Bedankt, zal het proberen... heb zelf namelijk ook een TV tuner, misschien dat er ergens stiekum een link zit tussen die 2.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 11:29 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:28:
Het is niet het opspinnen van mijn speler....
De ruis is ook extreem.. zowieso hoor ik helemaal geen muziek meer en het lijkt op een radiozender die kijhard ruist...

Bedankt, zal het proberen... heb zelf namelijk ook een TV tuner, misschien dat er ergens stiekum een link zit tussen die 2.
Misschien moet je je line-in van je geluidskaart en je mic-in dempen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt spontaan ineens zeg maar dus ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft. volgens mij is het puur een softwareprobleem.
Pagina: 1