IE6 accepteert geen cookies

Pagina: 1
Acties:

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:55

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb een probleem ik kan niet op mijn eigen beheer gedeelte van mijn website komen omdat ik de melding krijg dat ik geen cookies zou acceptren.
Ik heb bij Extra->options->privacy de instelling op Zeer Laag staan alle cookies zouden nu geaccepteerd moeten worden. ook heb ik bij beveiliging de instelling op laag staan.

Er komt wel een nieuw cookie in mijn cookies directory maar de melding blijft. Heb ik nu nog wat over het hoofd gezien of is die site gewoon slecht geprogrammeerd?
Ik kon trouwens niks vinden in de FAQ over dit onderwerp.

Ik draai IE6 en XP pro NL

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het kan zijn dat de bij de implementatie van de site geen rekening gehouden is met:

http://msdn.microsoft.com...tml/ie6privacyfeature.asp

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-03 17:39
Heb je wel de optie aanstaan bij IE6 dat je cookies accepteerd.

Want die kan je ook tegen houden, dat je ze blockt.

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
@ BtM909: ik zal eens kijken alleen de site is niet door mij gemaakt dus ik kan niet zien of het verkeerd gedaan is

@supermadcow: Als je de eerste post leest kan je zien wat mijn instellingen zijn.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar krijg je de melding trouwens? In je pagina of is het een IE foutmelding (kan me ei'k niet voorstellen) ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
nee het is een melding van de pagina zelf niet van IE

Grom die eikel van de provider had me de verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord gegeven (typo) en daardoor kreeg ik dus die melding. Eigenlijk best wel stom dat ik dan niet een andere melding krijg maar goed. In iedergeval bedankt van mijmag dit draadje dan nu weer dicht.

[ Voor 76% gewijzigd door TwoR op 20-06-2003 11:08 ]

Pagina: 1