[javascript]Vanuit text linken naar node

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Beetje vreemde titel misschien maar ik bedoel het volgende:

Ik heb een tree menu in javascript met een 12 tal onderwerpen met daaronder sub catagorieen.
Ik wil vanuit laten we zeggen onderwerp 2 ergens in de text van sub catagorie 2 linken naar een ander onderwerp. Met het huidige script krijg ik het niet voor elkaar om een onderwerp (node) te laten uit klappen.

Ik gebruik nu de lite (gratis versie) van COOLjsTree (http://javascript.cooldev.com/scripts/cooltree/).

Weet iemand een andere gratis variant waarmee dat wel kan, uit eigen ervaring? Ik heb al wat sites afgezocht maar dit is toch niet zon rare feature??

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik weet niet precies wat je bedoelt, dus kan je een voorbeeldje ergens online zetten en nogmaals vertellen wat er precies niet goed gaat?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb de site even op www.wijmakenwebsites.nl/sites/spatie neergezet

Als je hier boven in op afdelingen klikt en ververvolgens op " Praktijk voor Persoonlijkheidsstoornissen " en dan "Klachten kiest uit het submenu, dan staat daar boven aan in de text een link naar klachtencommissie. Als je daar op klikt ga je naar een nieuwe pagina, en daar staat aan de linker kant (ook in met hetzelfde script) een link naar de klachtencommissie.
Deze wil ik graag automatisch laten opvouwen. Als het kan met een ander script want ik weet dat deze dat niet ondersteunt.
Mogelijk dat jij iets weet?