Toon posts:

inlay voor slimline cd cases

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor gebrande cd's maak ik altijd gebruik van slimline cd cases. Hiervoor maak ik ook altijd netjes een inlay (voorkantje) voor 't doosje. Bij de normale inlay papier vellen wordt uitgegaan van een jewe case en heb je dus een kleine (voorkant) en een grotere (achterkant en zijkant). Hier gooi ik dus altijd de helft van weg en dat is zonde natuurlijk. Ik zoek dus eigenlijk vellen met 2 x een voorkant. Dus op elk a4-tje 2 stuks van 't formaat van een normaal cd boekje.
Bij de label print software (expressit) zie ik de labels wel staan als keuze maar ik heb nog nergens deze labels ook echt kunnen vinden....

iemand een suggestie?

('t Is misschien niet 't goede topic maar omdat 't gaat om het afmaken van gebrande cd's vond ik dit dan toch de beste plaats.)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Kijk eens even bij de computerboer waar je je printsoftware weg hebt gehaald.
Die kunnen het zo voor je bestellen.
Noteer wel ff het nummer dat er op staat, dan kun je ze vragen of ze dat nummer kunnen bestellen voor je. Iedere computerboer met Dissit als leverancier zou het moeten kunnen leveren voor je.

Verwijderd

Topicstarter
De software is gedownload dus daar zal 't niet vandaan komen. Ik heb hun support al een mail gestuurd maar das al een week geleden. Ik hoop dus eigenlijk dat iemand ze wel eens gebruikt had en een merk/leverancier weet.

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025

AtlonXP1800

Ondertitel?

je kan toch ook op gewoon papier printen en dit uit knippen/snijen? dat scheelt een hele hoop geld, van dat geld kan je dan eventueel weer beter papier kopen (foto papier ziet er helemaal super uit!)

Verwijderd

Topicstarter
is wel waar....maar er gaat niets boven 't gemak van de geperforeerde lijntjes:-)....tuurlijk kan 't altijd anders maar dat zoek ik niet (of kan ik zelf wel verzinnen). Graag alleen een reactie als je een merk/leverancier weet.

Verwijderd

Neato maakt ze:

http://www.uk.neato.com/n...id=%5FSLIMLINEJCINSERTSUK

Hier een winkel in NL die ze verkoopt:

http://www.wr-computers.n...ATO%20%20Labels%20&%20kit

Waar google al niet goed voor is!

Verwijderd

Topicstarter
had ik zelf ook al gevonden maar dat zijn niet degene die ik zoek...ik zoek eigenlijk gewoon de vierkante (formaat normaal cd boekje)....

maar ik ga die door brkhof genoemd worden wel eens proberen...

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Man, die maak je toch gewoon zelf ff, met Photoshop of desnoods met Word.
Gewoon een vierkantje van 12,1 x 12,1 cm, behangersmesje erlangs en klaar.
Daar ga je toch geen aparte velletjes papier voor kopen?!

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Pagina: 1