Voor gebrande cd's maak ik altijd gebruik van slimline cd cases. Hiervoor maak ik ook altijd netjes een inlay (voorkantje) voor 't doosje. Bij de normale inlay papier vellen wordt uitgegaan van een jewe case en heb je dus een kleine (voorkant) en een grotere (achterkant en zijkant). Hier gooi ik dus altijd de helft van weg en dat is zonde natuurlijk. Ik zoek dus eigenlijk vellen met 2 x een voorkant. Dus op elk a4-tje 2 stuks van 't formaat van een normaal cd boekje.
Bij de label print software (expressit) zie ik de labels wel staan als keuze maar ik heb nog nergens deze labels ook echt kunnen vinden....
iemand een suggestie?
('t Is misschien niet 't goede topic maar omdat 't gaat om het afmaken van gebrande cd's vond ik dit dan toch de beste plaats.)
Bij de label print software (expressit) zie ik de labels wel staan als keuze maar ik heb nog nergens deze labels ook echt kunnen vinden....
iemand een suggestie?
('t Is misschien niet 't goede topic maar omdat 't gaat om het afmaken van gebrande cd's vond ik dit dan toch de beste plaats.)