Toon posts:

Icoon aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een snelkoppeling van een bestand maak, kan ik eenvoudig met "eigenschappen" het icoontje veranderen.
Nu wil ik dat gekke pijltje linksonderin de hoek verwijderen.
Volgens mij moet dat met het register gebeuren.
Wie weet hoe ik dat exact moet aanpakken?

Verwijderd

Kan met windows tweak tools... TweakUI ?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

registryedit: sloop alle 'IsShortcut' die je kan vinden eruit. Na een reboot zijn al je pijltjes weg. Ohja, dit is volgens mij wel een klein beetje een zoekvraagje ;)

edit: TweakUI idd ook jah ;)

edit2: searchresultaat van google

2 sec werk :)

[ Voor 45% gewijzigd door Remy op 20-06-2003 10:07 ]

LinkedIn
Instagram

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

moet je je icon size verkleinen. Dat doe je met je bureaublad eigenschappen.
Ik meen dat de standaard size 32 is en als je d'r 30 van maakt is dat pijltje weg.

Mm, net nog ff op NT4 getest, maar daar werkt dit niet, met Win98 was dit nog wel zo geloof ik. Maar ja, bovenstaande oplossing zal ook wel uitkomst bieden :)

[ Voor 35% gewijzigd door momania op 20-06-2003 10:08 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dan moet je wel IsShortcut kennen ;)

Maar [google=shortcut arrow] werkt ook, nu weet ik niet welk OS andre103 heeft (iets dat we trouwens heel graag weten in WOS: WOS Policy en alle andere topictitels in WOS, zet het voortaan ook even in je topictitel). Maar zet er bijv. XP achter in de zoekopdracht en je bent er. Op GoT idem: [search=snelkoppeling pijltje] :Y)

Lijkt me zo genoeg tips denk ik: TweakUI, met de hand het register aanpassen of zelfs het icon zelf aanpassen (zie bijv. die Google links). Aangezien dit toch goed is op te zoeken (en elke tweaker als het goed is eerst zelf zoekt en dan pas een vraag stelt), lijkt het me niet nodig om deze nog open te laten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.