zo ff een klein kickje
ik wou altijd al een MMORPG proberen... en toen kreeg ik vorige week de DVD van de pc gameplay in mijn handen met daarom de 14 day trail van
SWG dus installeren en spelen maar!
grafisch is het in vergelijking met de huidige MMORPG best mooi... het enige irritante vindt ik het laat opdoemen van objecten. binnenkort komen er een aantal nieuwe MMORPG's uit (bv world of warcraft) en die zijn grafisch toch wel een stuk beter.
Het spel opzich bevalt me prima ook al ben ik nog niet zo ver (level III Rifleman heb ik ong 3-4 dagen over gedaan). Het enige wat mij "irriteert" aan het spel is de onoverzichtelijkheid! en dan bedoel ik niet de interface oid maar echt het spel opzich! er zijn zoveel dingen te doen en zoveel dingen te bekijken dat ik het id heb dat ik totaal geen overzicht heb
Ik ben dan begonnen op de planeet Tatooine maar daar heb ik nog maar een fractie van bekeken! en dan zijn al die ander planeten er ook nog... en dan nog maar te zwijgen over alle dingen die je kunt doen/kopen etc.! gewone RPG's zijn meestal al niet zo lineair maar een MMORPG gaat nog een stukje verder
maar het gevoel dat ik nog zoveel kan doen en dat ik waarschijnlijk zoveel mis dat knaagt van binnen aan mij.... ik kan er niet tegen
btw iemand enig id hoe het precies zit met de 14 days trail? kan ik met mijn character verder gaan als ik straks voor het spel ga betalen? (zou een beetje zonde zijn als ik hellemaal opnieuw moet beginnen mocht ik doorgaan) En moet ik dan sowiezo het spel kopen (kost nog steeds 50 euro!) of kan ik gewoon abbbo geld betalen en met mijn huidge install verder gaan?
kheb ook wel een beetje het gevoel dat ik toch een "oud" spel speel dus weinig zin om daar 50 euro voor neer te leggen.... dan begin ik straks liever met World of warcraft of Lineage II.