Toon posts:

[Adaware] blijft met meldingen komen.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb search al gebruikt maar kon niet vinden wat mijn probleem verhelpt.

Heb nu sinds een weekje adaware draaien perfect programma mag ik wel zeggen. Toen ik de eerste keer dit programma heb uitgevoerd vond ie ongeveer 110 objecten met spyware. Dus weg met die zooi.

Maar nu blijft ie nog steeds met popups komen, af en toe nog meer als eerst. Dus weer een keer adaware gedraaid en ja hoor weer spyware gevonden nu maar 10 objecten dus weer verwijderd.

Maar het probleem is er blijven nog steeds popups komen en als ik iedere dag een keer adaware draai vindt ie ongeveer 10 pop-ups.

Weet iemand hier een oplossing voor.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

automatishe detectie uitzetten :)
en wat ie vindt zijn zeker cookie's :?

probeer ook spybot eens .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Wat dacht je van eens kijken op welke sites je de spyware oploopt ???
Er zijn diverse sites die bijvoorbeeld gator onderdelen standaard op je PC zetten.
Of met een gebruiker gaan werken die geen rechten heeft om je registry aan te passen.

Ik roep maar wat, er zijn veel oplossingen, maar ad-aware zoekt gewoon de dingen op die op je bak staan, daar kan het pakket niets aan doen hoor ;)

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik denk dat het gewoon cookies zijn.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

probeer ook spybot eens .
http://studserver.uni-dortmund.de/~su1669/spybotsd12.exe

Een aanrader.
Check de imuniseer optie. (eerst even updaten).

[ Voor 19% gewijzigd door XthinkZ op 20-06-2003 09:38 ]

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

Zolang jij in je browser toestaat dat het programma automatisch ActiveX e.d.binnenhaalt, zul je deze problemen houden. Gewoon zo veel mogelijk op vragen zetten en niet automatisch toestaan.

In IE:

Tools -> Internet Options -> Advanced -> leeft u uit

Mijn Library Thing catalogus

Verwijderd

Ik neem aan dat je Adaware Pro draait, met Adwatch. Dat kan niet anders, want Adwatch is het enige deel van Adaware dat pop-upped.
Als je veel browsed, op sites waar je cookies binnen krijgt, zullen er ongetwijfeld cookies tussen zitten die Adwatch helemaal niet lief vind, en ze of blokkeerd, of toestemming vraagt om ze te saven.

Wat ook helpt is een popup-killer, deze bevatten vaak cookies die Adaware niet leuk vind, wat resulteert in een popup. Of gewoon Mozilla gebruiken :P

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem echter mijn ongewenste pop ups komen als ik IE start. maakt niet uit welke site, ieder keer als ik ergens surf krijg ik dus automatische advertising popups. Erg irritant......

Ik heb al alles wat het zou kunnen zijn ge-un-installed. Ad aware gedraaid, virus scanner gedraaid, zeg het maar... En nog steeds blijven ze komen.

Heeft iemand een oplossing aub??????

Eric

Verwijderd

Uhm mijn probleem is inmiddels opgelost! Door dat briljante spybot programma! Scande er zeker een stuk 20-30 meer dan AdAware!

Thanks for the tip!

Eric

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Had je nou echt een uur nodig om het topic nog eens goed te lezen :?

8)7

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.