Is m;n Radeon stervend of niet ?

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Topicstarter
Sinds verleden week heb ik het volgende probleem als ik m'n TV aansluit op mn TV-out van mn Radeon 9700Pro. :'(

Afbeeldingslocatie: http://pcponline.nl/foto/DSCF1391.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pcponline.nl/foto/DSCF1392.JPG

Ik heb al geprobeerd om de nieuwste drivers van ATI te gebruiken. Ook heb ik een andere kabel van m'n PC naar TV gebruikt, maar resultaat is nog steeds het zelfde.

Het enige wat ik nog moet proberen is om het kabel die in m'n TV-out in de kaart wordt gestoken te ruilen voor een ander, alleen ik vraag me af of dit wel een kabel probleem is :?

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Ik neem aan dat je hydrofision aan hebt staan?

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ehh wat is er precies mis ik zie niet veel op dat vage plaatje.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

m.m schreef op 20 June 2003 @ 00:37:
Ehh wat is er precies mis ik zie niet veel op dat vage plaatje.
Ik denk dat dat juist het probleem is...?
Aan de letters "Philips" te zien is er wel goed gefocussed met een niet al te brakke cam. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

hmm. check je kabels eerst?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-03 01:12
ik denk dat je moet stoppen met door de lcd van je digital fototoestel kijken. Ziet ie er vast beter uit?

• Harrie
  • Laatst online: 05:10

Harrie

NederVlaming

SkyKnife schreef op 20 June 2003 @ 00:42:
ik denk dat je moet stoppen met door de lcd van je digital fototoestel kijken. Ziet ie er vast beter uit?
Naja, dan opent de dude toch geen topic?? Maar voor mij ziet het eruit als een zuiver hardware probleem, dus zou er een RMA-tje van maken...

Verwijderd

ik zie dus echt helemaal niks op die brakke pics :|

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Nou het probleem is dus dat als je goed kijk de Kleuren niet goed zijn.

Rood is bijna oranje en verder hangt er een blauwe waas om het beeld.

Het is alsof ik de kleuren volluit heb gezet. :?

Ik heb trouwens Hydravisio ook al aan gedaan maar dat hielpt ook niet. ik gebruikt het trouwens nooit , en het beeld was altijd al mooi.

iRacing Profile Flickr

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54
Problemen met videokaarten horen toch meer in Videoplanken & Beeldkanonnen thuis :)

AVH => VB.

Verwijderd

yGiDoRp schreef op 20 June 2003 @ 00:40:
hmm. check je kabels eerst?
lees :)
seninha schreef op 20 June 2003 @ 00:04:
Ik heb al geprobeerd om de nieuwste drivers van ATI te gebruiken. Ook heb ik een andere kabel van m'n PC naar TV gebruikt, maar resultaat is nog steeds het zelfde.
Heeft ie dus al gedaan.

probeer ook eens oudere drivers? en speel eens wat met de instellingen van je tv.
wat ook mogelijk is (iig bij mijn gf2) is dat je ergens je kleuren kan bijstellen, misshien werkt dit?

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ga dat wel ff proberen. Vind het wel raar dat alles de ene dag goed is en de volgende zonder er iets van te merken niet om aan te zien is.

Vanavond ga ik ff een oude GF2 die ik thuis heb staan ff in m'n PC stoppen. Kijken wat er dan gebeurd. :?

iRacing Profile Flickr

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Kun je hem niet op een andere TV proberen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Zal dat ook maar eens proberen

iRacing Profile Flickr

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:13
Het zou gewoon kunnen dat je TV-Out brak is hoor. Dat betekend niet gelijk dat je hele kaart stervende is :)
Andere TV proberen zou je kunnen doen, maar als de TV normaal gesproken goed beeld geeft en je op je PC ook goed beeld hebt lijkt het me gewoon aan je TV-Out liggen.
Terug naar de winkel, uitleggen dat je TV-Out brak is, misschien testen ze 'm daar nog en dan weet je het zeker. Ik denk dat je gewoon zo een nieuwe mee kan krijgen :)

The devil is in the details.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je de TV via Composite aangesloten? Zoja, doe het dan es via S-Video! Is een hele vooruitgang :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:52
ok
-s-video nemen
-beelformaat op pal-b of pal-g zetteb

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
TV out wordt via composite gebruikt. Ik heb hier geen S-vhs kabel dus dat kan ik niet proberen

Maar als ik zo rond lees denk ik dat m'n TV out gewoon dood is. :'(

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1