Toon posts:

[Outlook XP] verzenden / ontvangen knop geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP SP1 NL. Heb een tijdje office 2003 beta gebruikt en daarvoor office xp sp2 gedeinstalleerd. Nu heb ik 2003 beta verwijderd en office xp sp2 er weer terug opgeknald maar nu werkt de verzend / ontvang knop (ctrl M) in Outlook niet meer. Ik krijg de foutmelding: fout bij uitvoeren van de bewerking. Met meer informatie kom ik op deze URL: http://survey.watson.micr...LCID=1043&XPAlert=1835010

die me vervolgens brengt naar: http://www.microsoft.com/intlkb/netherlands/nl289/9/66.asp

Dit is een totaal ander probleem en helpt me dus geen ruk. Ik heb met SystemWorks 2003 alle foutmelding verwijderd, maar ik blijf dit probleem houden.

Overigens via Extra --> Verzenden / ontvangen --> provider lukt het me wel. Jammer genoeg gaat ie maar eens per 15 (?) minuten checken per mail en kan ik dat ook niet meer wijzigen. Iemand hulp svp!?

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP!

Verwijderd

registry opschonen ?

Verwijderd

Topicstarter
Helpt nix..NSW 2003 gebruikt maar probleem blijft zich voordoen

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

moet dat geen <F5> (refresh) zijn ...
<ctrl+m> is volgens mij bijna altijd gelijk aan <enter>

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 22-06-2003 20:03 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Dat maakt ook niet uit, want het probleem is gewoon de verzend/ontvang knop. Met een toetsenbord kun je dezelfde actie uitvoeren, maar bij lukt dat niet..:(

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KICK

Ik heb hetzelfde probleem op mijn verse installatie Office XP. Ik heb na de installatie mijn instellingen van mijn oude pc gekopieerd, met die handige wizard ´Office instellingen overzetten´. Nu is mijn reg ergens verneukt, weet alleen niet waar te zoeken...´

(Sorry voor de het ontbreken van accenten / trema´s, Logitec software geinstallereerd)

Verwijderd

ik denk dat er toch nog rommel van die beta dwarsligt... ik heb zelf ook nog her en der programma's staan van die beta die er nie af willen (bv business contact manager).

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Even voor de duidelijkheid; is dit de fout die jullie bedoelen??

Afbeeldingslocatie: http://dump.ookonline.com/Outlook_object_error.png

Ik heb em zelf ook sinds kort, ik dacht eerlijk gezegd zelf dat het kwam doordat ik alleen een IMAP account heb ingesteld (en geen POP3)..
Het vreemde is ook dat ie mijn IMAP niet goed checked, pas als ik op de map zelf ga staan zie ik of er nieuwe messages zijn...zeer iri! (en ze staan wel aangevinkt in het verzend/ontvang menu)
edit:
Using Office XP on Win2k Pro

[ Voor 5% gewijzigd door Ook op 13-09-2003 22:51 ]

Wees consequent, maar niet altijd

• Skaah
  • Niet online
Die lijkt er sterk op. Ook als ik een nieuwe taak probeer te maken krijg ik 'niet geimplementeerd'. Ik probeer deze week om Outlook opnieuw te installen, ik laat wel ff weten of dat helpt.

• Skaah
  • Niet online
Skaah schreef op 14 September 2003 @ 11:13:
Die lijkt er sterk op. Ook als ik een nieuwe taak probeer te maken krijg ik 'niet geimplementeerd'. Ik probeer deze week om Outlook opnieuw te installen, ik laat wel ff weten of dat helpt.
Oplossing (voor mij althans): de ' installatie herstellen' functie van de Office XP setup.
Pagina: 1